Mussa Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Dekk: Barum Bravuris, pent brukt i en sesong. Felgene er veldig pene, ingen ujevnheter eller noe tull, et par miniatyriske riper. Har sitti på en 2001 MX-5 4000,- / bud, eventuellt byttes i 17" felger som ser bra ut på min bil.. :) Jeg jobber mye døgnvakter osv så send mail til : ftorger@online.no, legg inn beskjed her, eventuellt PM Befinner seg i Buskerud.. MVH Marius Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 de hadde helt klart gjort seg på golfen... så er det alle de julegavene da som skal kjøpes inn.............. se an om de blir solgt her..:) pene felger ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ja de skal passe golf hvis jeg ikke tar helt feil.. :) Sentersirkelen er stor, det sitter på alu/messing (eller noe i den duren) ring så de passer min bil nå, men den kan taes ut og sette inn noen som er tilpasset den bilen de skal sitte på.. Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hvor breie felger er disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 7" breie.. Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FEARme Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 har 17" bbs felger men de passer ikke på din :p Siter no kann du lur :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg