Kristian Søbstad Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 B Ascona 400 front selges. Svart helt strøken. Gi bud! Tlf 95144117 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har ikke noe bilde, men den er som sagt svart og helt strøken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Lik denne? Er det bare fangeren du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Har også lyktespoiler.. Skal ta bilde til imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Har tatt bilder i dag, send meg mailadressa så sender jeg bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Har tatt bilder i dag, send meg mailadressa så sender jeg bilder. send meg et par bilder. Bjerke1986@hotmail.com Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Meg også. thon@opel-rekord.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg