s2kongen Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 91 mod,Svart,skinn,klima,17" OZ,momo ratt,H&R justerbare fjørbein,RS2 kalippere med A8 skiver foran.Motor:PO råder,neddreide org stempler,stålpakning,mekanisk topp med KRB`s gamle kammer(vanvittig turtallsvillige),justerbare kamdrev,sport-quattro grenrør,turbonetics turbo m/10`er hus(husker ikke betegnelsen men den skal være god for 500hk),autronic med CDI boks og 820 dyser,stor IC(spaerco 200x520x90),turboxs dump og trykkjustering,sinter clutch,ombygd veivhusvent.,3" eksos.Justert og bremset til 409 HK og 470nm hos VS motor i juni 03,motor gått 350 mil etter oppbygging.Klarte ikke høyere effekt pga mottrykk i grenrøret,med råere grenrør er dette en motor med større potensiale.Selges pga nytt prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 bilder :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 er ikke kødd nei... Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Bilder og pris på vidunderet hadde vært fint.. :) Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 De som er interesert kan sende meg en PM eller mail så hører de fra meg,skal se om jeg får tatt noen bilder i helga. s2kongen@enter.vg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 har bare disse bildene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Du holder til på lillehammer? Right? Tror du lekte deg med mine røde sx for en liten stund siden... Lå bak meg opp til 220 så kom du opp og vinket, for så å dra ifra "såvidt" :D Slik liker vi ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by GT-Stian Du holder til på lillehammer? Right? Tror du lekte deg med mine røde sx for en liten stund siden... Lå bak meg opp til 220 så kom du opp og vinket, for så å dra ifra "såvidt" :D Slik liker vi ;) Og det beste er at jeg hadde kamera på dashbordet den kvelden!!!!!!!!:D :D :D Gikk ikke så værst sx`n heller da,bra at noen gidder å bli med på litt løpskjøring.(det er ikke ofte) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Hehe! Kamera ja... Faen! ;) Racing er gøy! Bare synd bilen min bråker så, hører jo ganske godt om jeg gir på :rolleyes: I følge politiet ihvertfall... Fin lyd i din også forøvrig! Deilig med 5'er! :) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Kan du ikke si en ca pris på bilen?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet September 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Mr.X Kan du ikke si en ca pris på bilen?? over 200 laken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Blir ikke den innsugslufta jævlig varm ved normal kjøring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg