Gå til innhold

førstebilen:) 245 min

Ranger emnet


fiat råner

Anbefalte innlegg

heisan. i helgen var jeg i trysil å hentet men 245. det er en 86 mod med b230a motor. hadde tenkt å fikse den opp litt. den er hvit, med lit rust i hjulbuene bak. jeg skal fjærne rust og lakere hjulbuene. men er ikke sikker på om jeg skal ta hele bilen, eller om jeg skal beholde den hvit.

skal også bytte felger, rgner med at det blir eiker E1 felger. rimlige og fine:)

skal også senke og sote ruter, også blir det vel et par tusenmetere i fronten ve....

når det gjelder interiør så er det en god del å gjøre. bytte seter. noen som har et par recaro/sparco til salgs?

skal trekke om sidedekslene i dørene og lakere dashbordet og gjøre det litt hjemmekoselig:)

 

noen som har noen forslag?

her er bilen:)

DSCF0110.jpg

bilen her hel å fin. ikke noen bulker eller skade i laken.

 

 

http://i129.photobucket.com/albums/p211/fiatraner/DSCF0103.jpg

som dere ser fikk jeg kjøre hjem selv:)

 

http://i129.photobucket.com/albums/p211/fiatraner/DSCF0102.jpg

det er litt rust i hjulbuene bak, og en liten flekk på bagasjeluken.

har planer om å fjerne dette etter vært. venter bare på å få ferdig verkstedet så jeg kan begynne:)

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite blinklys framme... Svarte lister over støtfangerene og på siden av bilen er vel ganske bra på en hvit bil! Lakke eller få en grill som er helt svart Uten volvo merke? Eller der er det sikkert delte meninger om!

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

 

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke rusta sprute når du skrur på bassen a?:S

 

J/K

Fjern rust, sot og senk. Så kan du se om den er like fin etter vintern. Ting har en tendens til og gå galt første vintern, vet ikke når du får lappen jeg?

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg vurdere å kjøpe meg en 940 nå, istede får denna 240´n, så jeg lurer på om noen har peiling på hvor mye jeg kan få får denna hvite 245. må gi 25 laken får 940, så jeg må sella denna får å få litt ekstra

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår