DynaCore Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg klarte så vidt 200km/t i en laaaang nedover bakke :P haha.. Jeg har 220 i oppoverbakke v/5000 rpm i 4 giret med min jeg, enda så klarer den mere:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 haha.. Jeg har 220 i oppoverbakke v/5000 rpm i 4 giret med min jeg, enda så klarer den mere:P WHATEVER!! :P Nå har du sånn ca 350hk mer enn meg da :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 WHATEVER!! :P Nå har du sånn ca 350hk mer enn meg da :P Sure;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Sure;) Hehe, kjipt med 1.6l =/ Får bytte til 1.8T hvis jeg skal beholde denne bilen noen år til. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Lettere å kjøpe ny bil da, og evt flytt over stylinga:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Lettere å kjøpe ny bil da, og evt flytt over stylinga:) Joa, men ny lakk i sommer så får slite med denne bilen noen år til :) Får bli all show and no go :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hehe.. Bilen ser jo rå ut den da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Hehe.. Bilen ser jo rå ut den da=) :) Nok av planer, men alt for lite penger =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 :)Nok av planer, men alt for lite penger =/ Har forresten enda ikke fått sett skikkelige bilder av lakkjobben din:P Hiv ut noen da.. i dagslys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Alt går hvis man vil og har penger :P Turbo funker jo,men er det å få bygget det og tilpasset. Det er ikke lønnsomt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har forresten enda ikke fått sett skikkelige bilder av lakkjobben din:P Hiv ut noen da.. i dagslys! Hm..trodde jeg hadde lagt ut xP Skal slenge ut noen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er ikke lønnsomt.... Nope, tviler på det jeg å. Men det går :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Det er ikke lønnsomt.... Er ikke bare å hive på turbokit heller, mye motor mods som må til, da lønner det seg heller å kjøpe en 1.8t og modde videre på. Du kommer mye billigere unna det al3x.. Derfor jeg ga faen i min 1.8l... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er ikke bare å hive på turbokit heller, mye motor mods som må til, da lønner det seg heller å kjøpe en 1.8t og modde videre på. Du kommer mye billigere unna det al3x.. Derfor jeg ga faen i min 1.8l... Hehe, jeg vet, jeg vet ;) Men alt går hvis man vil. Man får trøste seg med at 1.6 er billig i drift. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Er ikke bare å hive på turbokit heller, mye motor mods som må til, da lønner det seg heller å kjøpe en 1.8t og modde videre på. Du kommer mye billigere unna det al3x.. Derfor jeg ga faen i min 1.8l... Jeg mente at turbokit og dall ikke er lønnsomt:) Så vi er nok enige;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg