Per-Henrik Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Er det vansklig å få tak på enten en 1200 eller 1600 askesl, som ikke er sveisa? Hvist jeg bytter til meg kaddeten som jeg har på hånda, så er det sveisa aksel på dritten :wonder: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 1200 kan d jo ikke være så vanskeli å få tak i ... sikkert litt verre me 1600 ... skal nok være lett å skaffe ja Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 1200 kan d jo ikke være så vanskeli å få tak i ... sikkert litt verre me 1600 ... skal nok være lett å skaffe ja Folk som skal ha litt trøkk å kadetten sin, hvilken motor bruker de?? :wonder: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 PS. Passer noen fra noen andre opler Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 De fleste pleier å gå for c20let (calibra turbo motor) eller cosworth hvis de skal ha trøkk. Er vel ingen opel motorer med litt trøkk i som passer rett nedi uten og ha gjort noe? Pleier vanligvis bare være og bytte bunnpanne og motorfester + litt annet for å få andre opel motorer til å passe. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett4ever Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 i bilcross er det jo mange som bruker volvo motor til kadett c, ser du er volvo fan så det hadde kanskje vært 240 tic på kadett c burde jo farte bra, men jeg ville gjort som supraguy sier, å brukt en motor fra f.eks en calibra, det er noe med det og bruke opel motor i en opel, det mener jeg er kulest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 PS. Passer noen fra noen andre opler fra ascona A passer, men det blir vel værre å få tak i trur jeg. hvist ikke, så passer ascona b akselen på, men da må bakskjermene breddes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 fra ascona A passer, men det blir vel værre å få tak i trur jeg. hvist ikke, så passer ascona b akselen på, men da må bakskjermene breddes bredde bak skjermene er jo helt konge. er det mye eller?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg har manta b gsi aksel med diffbrems på min kadett. 7 cm breder enn orginal aksel. Måtte bredde med golf 1 hjulbuer. :) Trengs bare og flytte fjørskålene så de passer med kadetten. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 bredde bak skjermene er jo helt konge. er det mye eller?? en del jobb å bredde en bil, om det skal se bra ut da:D.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 . Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 har både 1200 og 1600 akslinger :) ang bredding, du må vel ikke? bare å ta et heeelt annet impress på felgene. så skal det gå.. men blir jo INGENTING kant på felgene da... ? (på ascona/manta b akslinger) Magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 kan få kjøpt en manta a aksling av meg. 2500.- ring 97748454 v/int Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Har en 1200aksling med knust innmat :D ang, motor så blir det minst trøbbel med cih eller andre motorer som har eksosen på høyre side. der blir det kolisjon med styre stag.. volvo tic motor høres ut som en fin kobinasjon!! Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg