Lundberg Performance Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hei, tiligere i høst så trillet min andre bil inne i gården hjemme. og nå skal den få seg en liten finish.. Lager nå en tråd om proskjektet som jeg driver med, det er en 87mod Volvo 240GL. Info om bilen: Motor B230K 116HK Servo? Nope! Rust? ja det finnes... Farge Blå 4trinns M45 kasse Jeg er i militæret for tiden, men håper på å få gjort en del i julepermen. Det som jeg skal gjøre er: Sote rutene [Gjort] Modifisere Grillen Bygge anlegg. [Delvis gjort] Lesjøfos 40mm senk Sette over vinterdekk på sommer alu felg Hvite blinker foran, bak blir til sommern Mulig det blir lakkering til neste sommer(Noen som har forslag til farge??) Kan begynne med anlegge.. Det består av: Pioneer DEH-P4800MP headunit Pionner TS-G1049 front høytallere JBL Decade T595L 6x9 i hatthyllen UScarvor 800w Forsterker til Hatthylle høytallerne 2x12" Swiss Audio SW121W (2x4Ω) 800w PPI Forsterker på 1200W til subbene American Eagle Audio 1f kondensator Har en kasse til bassene, men den er ikke i rett volum til bassene, så i julen skal jeg lage en ny kasse som skal stå under hatthyllen med ett 4"bassrør oppe i hatthyllen. Bygge bilder kommer!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ser bra ut den tralla der.. Men jeg synes at du burde få deg svarte lister rundt frontruten evt bakruten om du ikke har, og svarte lister rundt lyktene siden du har de andre listene svarte.. :) Hvilke felger er det du har på det bildet der forresten? Hva mener du med å modifisere grillen? Fjerne emblem? Ellers er det en grei bil. Så ganske velholdt ut egentlig. Fortsett med flere bilder. Det liker vi! :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ser bra ut den tralla der.. Men jeg synes at du burde få deg svarte lister rundt frontruten evt bakruten om du ikke har, og svarte lister rundt lyktene siden du har de andre listene svarte.. :) Hvilke felger er det du har på det bildet der forresten? Hva mener du med å modifisere grillen? Fjerne emblem? Ellers er det en grei bil. Så ganske velholdt ut egentlig. Fortsett med flere bilder. Det liker vi! :D Mulig jeg skaffer meg svarte lister rundt rutene ja, eller lakker de som er der, Felgene er ukjent, disse blir vinter felger, og satser på 17" felg til sommer. Grillen tror jeg at jeg skal fjerne volvo merket så den blir helsvart eller med netting grill.... skal ta flere bilder av bilen når jeg kommer hjem.. Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvilke felger skal du ha til sommeren da? Hvis du bare fjerner emblemet, vil du jo få et søkk/avtrykk etter emblemet noe som ikke er pent. Sats heller på en org helsvart grill. Mye penere. :) Netting tror jeg blir for harry.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hvilke felger skal du ha til sommeren da? Hvis du bare fjerner emblemet, vil du jo få et søkk/avtrykk etter emblemet noe som ikke er pent. Sats heller på en org helsvart grill. Mye penere. :) Netting tror jeg blir for harry.. :p Var skeptisk på netting grill jeg og, felgene til neste år blir kanskje 8x17 Rondell super dtm, eller Compmotive MO 8x17", eller Eiker E1 7,5x17" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Tror rondell eller compmotive hadde blitt drittfete på bilen din.. :D Vurdere slike jeg også.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Tror rondell eller compmotive hadde blitt drittfete på bilen din.. :D Vurdere slike jeg også.. :) Tror rondell blir bra, får 23000 i dimme penger til neste sommer så da blir det felger og dekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 23k? hmm.. Du har ikke lyst å donere bort litt av den summen der til meg? :p Uansett, tilbake til topic. Har du tenkt noe trimming/motorbytte etc? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 23k? hmm.. Du har ikke lyst å donere bort litt av den summen der til meg? :p Uansett, tilbake til topic. Har du tenkt noe trimming/motorbytte etc? hehe, mulig har litt lyst til og sette inn en B230fk, men har ørt at det er myye styr med lednings nettet. men men vi får se.. Vet du av noen svenske sider der det ligger ut brukte volvo motorer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Er ikke så mye styr med ledningsnett egentlig. Klart det er litt jobb å sånn, men kan man det man holder på med, er det ikke stort vanskelig. Eneste siden jeg kan komme på er blocket.se... Bruker å ligge endel ute der.. Ellers så får andre volvofanatikere komme med linker.. :P Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 http://www.bildelsbasen.se Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Er ikke så mye styr med ledningsnett egentlig. Klart det er litt jobb å sånn, men kan man det man holder på med, er det ikke stort vanskelig. Eneste siden jeg kan komme på er blocket.se... Bruker å ligge endel ute der.. Ellers så får andre volvofanatikere komme med linker.. :P Har en kompis som har satt en B230Fk inn i en 740 TIC, skal høre om han har noen tips og komme med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 http://www.bildelsbasen.se Thanks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Se herja torst :) begynner da å bli, må få tilbake subbene av jahn da:P må si ifra om du skal ha hjelp:) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Se herja torst :) begynner da å bli, må få tilbake subbene av jahn da:Pmå si ifra om du skal ha hjelp:) jaja, skal det vettu. blir skruing i jula vettu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg