Dr_S Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Begge vindusheisene mine mangler lys, men de får strøm, det er sjekka. Er det mulig å bytte pære på knappene, eller må jeg ha nye? Hva koster evt slike? Er til E36.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Du må bytte hele saken. Hos BMW er de dyre.. Men hos BMWspesialisten i danmark koster de 165,- pr stk ex mva.. Så jeg tipper på bmwspesialisten i norge at de ligger på rett under 200 pr stk eks mva :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Hmm..finner de ikke på bmwspesialisten jeg Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 de ligger på den danske nettsiden :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg