noffe Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Bilen er en gti 16v kr 87 modell.. Og problemet er at bilen starter ikke når den er varm.. Når den er kald starter den med en gang.. Starteren går og går men det er ikke anntydning til start.. Også hørets det ut som om det ikke er strøm igjen på batteriet for starteren går meget tregt.. Men strømkabelen til starteren smelter grunnet høy strøm gjennomgang så det kan ikke være batteriet.. Jeg lurer på om det er en føler av noen slag.. Siden den starter fint når den er kald så kan det være at føleren kutter når motoren er varm og ikke legger til ekstra bensin gjennom kaldstarts dysa.. Takker på forhånd for alle tips Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Et lite tips er at strømkabelen smelter nesten helts sikkert for starteren din er gåen,jeg hadde samme problemet å svidde på ledninger å alt helt til jeg byttet starter,men resten av start problemene dine vet jeg ikke så mye om,har ikke skrud så mye i 16v motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Prøv å koble av ledninga til kaldstartdysa før du starter den. Men uansett så trenger den ikke ekstra bensin fra den når den er varm. Forresten prøv å sett tenninga på og av 2-3ganger. Vent helt til bensinpumpa er ferdig å summe/lager lyd. Så tørne/file på startern.. Også hørets det ut som om det ikke er strøm igjen på batteriet for starteren går meget tregt Bare når den er varm eller? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noffe Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 ja det er bare når den er varm.. men det er jo rart at hvis det er noe galt med starteren så hadde den ikke statet ved kald motor heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Bytt jordingskabel mellom batteri og karosseri, og ned til gearkassa. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noffe Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg har en sinnsyk ledening der fra før.. har prøvd det.. hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noffe Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 har en sinnsyk kabel der nå.. men fortsatt samme problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg