mazdaturbo Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hei noen som hadde giddet og sjekke opp noen delenr på pedal og stag inn til master clutch pumpe til 240/264 for meg. Vet ikke hvor mye dette kan koste er kanskje like greit og lage selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hei noen som hadde giddet og sjekke opp noen delenr på pedal og stag inn til master clutch pumpe til 240/264 for meg.Vet ikke hvor mye dette kan koste er kanskje like greit og lage selv? Pedal - 1272895 staget inn i pumpa har ikke eget delenummer. dele nummer for pumpe med stag - 1232912 Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Pedalen er lett å ordne selv, kapp og forleng. Har for meg at pumpa koster rundt 700 kr? Jeg handla på Clutch & Brems i Trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg