Gå til innhold

The Real Las Vegas Coupè SELGES


Las Vegas Coupe

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ehm, kjøre bil i øyer, en sen fredagskveld? Neppe hvis det er frøset på slik som det var i dag... Som du sikkert så og hørte så hadde jeg problemer med å få noe veigrep :p De tyske helårsdekka med steinhard gummi er ikke noe særlig å kjøre med på slikt føre fant jeg ut i dag:uhhmmwhat?:

 

Og uansett så har jeg bare plass til 3 passagerer... VTI bakseter serru:)

 

ånei:( men daså:P la ikke merke til det.. bråka no jævlig av traktor hengern over fartsdumpen, å alle snudde seg å trudde det var bilen din som slo nedi, "slo dænna kortstokken nedi nå da?!" sitat fra en i klassa:P

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeheh denna kortstokken ja ;)

kunne godt tenkt meg slik kortstokk ja :)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Da fikk jeg endelig fått ut fingeren i går og monterte strobelysa på bilen... Litt kålete å få de inn i angeleyes'ene men jeg tvingte det på plass:)

 

Ta en titt på filmene så ser du sånn ca åssen det blei.... Kameraet klarte ikke helt å henge med men:doh ......

 

 

th_P2060068.jpg

 

th_P2060066.jpg

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!! Gå å grav deg ned Ole Johnny!!!:deng

 

 

Hehehe:D

 

Har ikke akkurat montert de for å bruke de på gata da:uhhmmwhat?:

 

(Men så må de jo prøves en sein mørk kveld på E6'n da tenker jeg, se om jeg ser noe bremselys og høyre blinklys) :driving

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!! Gå å grav deg ned Ole Johnny!!!:deng

 

 

Hehehe:D

 

Har ikke akkurat montert de for å bruke de på gata da:uhhmmwhat?:

 

(Men så må de jo prøves en sein mørk kveld på E6'n da tenker jeg, se om jeg ser noe bremselys og høyre blinklys) :driving

 

Kjedelig om du gjør det mot feil bil da(les sivil)

Jeg vet hvertfall om at noen hadde gjort det på meg, så hadde jeg tatt skiltnr og annmeldt saken!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig om du gjør det mot feil bil da(les sivil)

Jeg vet hvertfall om at noen hadde gjort det på meg, så hadde jeg tatt skiltnr og annmeldt saken!

 

Ja det er sant... Har faktisk tenkt på det... Så de blir nok ikke brukt annet enn på treff...

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår