vwcab Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 så denne audien hos en audi forhandler i tyskland.. tror det er DTM utgaven eller hva den nå heter:wonder: .. sjekk stolene inni den!!!! Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 audi fronten er pheeet Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Er vell samme stolene som står i RS4 og de er driitfete ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Er vell samme stolene som står i RS4 og de er driitfete ja:) Det stemmer! Jeg kan legge ut et litt bedre bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 De ser så sykt digge ut :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Liker faktisk ikke de setene der helt. Da er de nye S-Line setene deiligere å sitte i og se på. Men bilen er så altfor altfor pen. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 En kunde av oss importerte en sånn. Pen bil! Karbondetaljer her og der, freskt interiør, og går ganske greit. Er det bilde fra utenfor Audi Zentrum Flensburg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 En kunde av oss importerte en sånn. Pen bil! Karbondetaljer her og der, freskt interiør, og går ganske greit. Er det bilde fra utenfor Audi Zentrum Flensburg? ja er utenfor Audi Zentrum Flensburg... gikk såklart tom for strøm på kamerat slik at jeg ike fikk tatt flere bilder :( Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Den var feeeeeeet :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Greie stoler i den ja! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 ja er utenfor Audi Zentrum Flensburg... gikk såklart tom for strøm på kamerat slik at jeg ike fikk tatt flere bilder :( Da jeg var der, så hadde de 3 stk RS4'er stående... Mange pene biler der. Det skal de ha. Hyggelig betjening også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg