tjekk Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 1990 modell golf 2 g60 selges. ekstremt pen sjelden orginalfarge. 17" sommer hjul med nesten nye dekk 15" hakkapelitta piggdekk (bra) Astolpe målere (stealth) komplett 2,5" effektanlegg av merke jeg ikke husker, men bra. Er chippa og dreva med 60 mm hjul Angeleyes lykter Har også singel lykkt grill og sotalykter fram om det er inntresant. Selges billig ve rask handel pga: Kompressor må byttes (2000 for en grei brukt) trenger lakk fra bak dørene og bakover (ikke tak) Går til høystbydende over 20 000 om noen henter den før jul. Ring eller sms på 95806400 eller mail emilvj@hotmail.com IKKE TRAKKASER SALGSTRÅDEN MIN! så send pm om det er noe usaklig. ellers kan vi ta det hær. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 digg bil"lyst på" men langt vekke desverre Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 har bilhenger jeg så kan møte deg på halvveien mot en 500 lapp ekstra Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 med ødelagt kompressor hva mere enn å bytte må gjøres? den må altså kjøres med g lader koblet ut? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Utrolig fin Golf G60. Virkelig en bil jeg hadde vurdert om jeg skulle kjøpt bil. 20.000kr virket billig, så løp og kjøp! Lykke til med salget! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 med ødelagt kompressor hva mere enn å bytte må gjøres? den må altså kjøres med g lader koblet ut? ja skal du kjøre den må du koble den ut. jeg stoppa den med en gang å satt den på henger i stede. forrige eier har kjørt med utslitte reimhjul så jeg har kjøpt nye som følger med også. bilen går veldig godt :) ca som imprezan min vil jeg tro Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Utrolig fin Golf G60. Virkelig en bil jeg hadde vurdert om jeg skulle kjøpt bil. 20.000kr virket billig, så løp og kjøp! Lykke til med salget! takk takk ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 kan du klargjøre den koble ut kompressor å slikt at den kan kjøres ????? Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hvor langt har bilen gått? og hvor lenge er det til neste eu godkjenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Skal godkjennes inne 31.05 i 2008 så det er leenge til :p har ingen aning på hvordan jeg får klargjort den til kjøring uten kompressor :( noen plass det står hvordan så kan jeg vurdere om jeg er i stand til å få det til. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 gått ca 202 000 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 rust: grunnen til at den må lakkeres fra bak dørene er en gammel skade så forrige eier slipa ned å sparkla litt å hadde på grunning, men det er ikke nokk til å rust beskytte så det har kommel overflate rust under. derfor bør den slipes igjen på de plassene å ha på ny sparkel å lakk. Hær er et par bilder av som den er nå: Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Denne er eg intressert i...:D Har du vinterdekk?? Så det var med ja...:S hehe Sette på turbo istede for kompressor..:D Er det mulighet å komme å se på den i løpet av uken? Jobber i Trondheim for tia.. Hvor i Tondheim står bilen? eg jobber ved Sjetnemarka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Denne er eg intressert i...:DHar du vinterdekk?? Så det var med ja...:S hehe Sette på turbo istede for kompressor..:D Er det mulighet å komme å se på den i løpet av uken? Jobber i Trondheim for tia.. Hvor i Tondheim står bilen? eg jobber ved Sjetnemarka. Ja dette er det perfekte turbobygge ja ;) Bilen står i fossegrenda i hornebergveien samme gate som nissanforhandlere witrobil. så det er ca 4 minutterskjøring fra sjetnemarka :) den står på jobben hans så han kan vise den fram nårsomhelst bare han får litt forrvarsel. Han har også barnefri uka hør om du vil se den på kveldstid. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ja dette er det perfekte turbobygge ja ;)Bilen står i fossegrenda i hornebergveien samme gate som nissanforhandlere witrobil. så det er ca 4 minutterskjøring fra sjetnemarka :) den står på jobben hans så han kan vise den fram nårsomhelst bare han får litt forrvarsel. Han har også barnefri uka hør om du vil se den på kveldstid. Ja er jo ikke lange stygge vist det er i Fossegrenda...:D Men må bli før kl 15.30 for eg skal jobbe ettermiddag neste uke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg