Hersker Hans Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 tre spoiler? Ser det sitter en stor spoiler der. Skal ikke si noe jeg, har litt for stor spoiler selv, min er kopi av A2 spoileren fra rally på 80 tallet da. Så var den originale av gummi og litt kødden å lakkere syns jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 neppe tre spoiler.. ja vei att den vi litt dårli stand..va kje det bytta bak sjerm å noe greie med plass til fodeleren og på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Hehe. Så værre ut i annonsen på Autodb. Har nesten litt handlevong preg over seg, og det er synd på en ellers så pen kultbil. Synd at de nok har begynt å råtne når jeg har råd til å ha et par stående. Gleder meg til jeg er ferdig med studietiden. Da blir`re bil for alle penga :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by 2fast neppe tre spoiler.. ja vei att den vi litt dårli stand..va kje det bytta bak sjerm å noe greie med plass til fodeleren og på den? bytta bakskjermer ja, helt greit det, dårlig grunnarbeid, litt synd med tanke på at lakkeringsjobben er ganske fint gjort på bilen. Fordeleren banka i torpedoen men motoren er ute for lengst nå. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg