Limkork Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 kort og greit, jeg må ha av stabstagen forran for å få satt på noe greier bak ved motoren. Det er 3 bolter, 2 små på siden og en stor på midten som sitter på fjærene. når jeg skrur på den store går bare fjæra rundt. noen som vet? Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 At det var hvilken bolt som satt hvor som gikk rundt? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 At det var hvilken bolt som satt hvor som gikk rundt? Jeg også stussa over at han dro stempelstanga til demperen rundt når han skulle løsne stabstaget. Men så prøvde jeg å tenke bilforumsk og da skjønte jeg at han mener fjærbeinsstag. Enkelte produsenter har innfesting både i de to boltene som holder styrelageret og i stempelstanga til demperen. Så for å svare på spørsmålet til trådstarter: I bunn og grunn finnes det to måter å løsne toppmutteren på demperen på: 1) Skru den løs med en muttertrekker. 2) Kjøp 20-345 hos Biltema. Da får du holdt igjen stempelstanga mens du skrur opp mutteren. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg