Gå til innhold

Smøregrav oslo?

Ranger emnet


steinartorsvik

Anbefalte innlegg

Originally posted by hatsu

.....) ...du har jo motorsenteret på mosseveien eller på haugenstua...hvis du er mellom 15 og 27 år tror jeg det var...Oslo ungdommens motorsenter eller no tror jeg det heter...:)

Jeg og en kammerat var på motorsenteret i forrige uke og betalte 200 kr. For dette beløpet har du tilgang til grav(er) , verktøy + at det alltid er en mekaniker der. tror det er skruing 3 ganger i uka.. ring diit for mer info.. Tilbudet gjelder ungdom fra Oslo / Akershus.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rl1

Jeg og en kammerat var på motorsenteret i forrige uke og betalte 200 kr. For dette beløpet har du tilgang til grav(er) , verktøy + at det alltid er en mekaniker der. tror det er skruing 3 ganger i uka.. ring diit for mer info.. Tilbudet gjelder ungdom fra Oslo / Akershus.

 

Må man være medlem noe sted for å kunne dra dit og skru?

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått endel på Bjerke og det er jo en grei nok plass.

 

Ellers har vi i Bærum et Motorsenter som blir drevet av kommunen, sikkert likt som Oslo Ungdommens Motorsenter på Haugenstua, hvor vi betaler 200 kr for å bli medlem et helt år. Det koster da en symbolsk sum på kr 10 i tillegg hver gang man skal skru, man får da tilgang til verktøy og mekaniker. Eneste kriterie er at det er bilen DIN/FAMILIEN sin som du skrur på. Hvis ikke hadde det vært fine penger for svartarbeid :D

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår