Gå til innhold

MB1902,316v: MB1902,316v - oppussing NYLAKKA!..bilde av bilen MONTERT på siste sida

Ranger emnet


MB1902.316v

Anbefalte innlegg

trenger ikke så mange punkt da:P 5-8 stykker holder, det vi gjør på jobben, så sparkler vi over og vips, godt som nytt :) på forhandler så LIMER de hjulbuer som skal byttes nå om dagen da

 

er folt klarover denne metode, eg har valgt å legge skjermen kant i kant med karoseriet, og helsveise den. og deretter påføre syregrunning, og etterfylt av sparkel (påfører dokke sparkelen RETT på bart metall?). noken sei at berre punkt er betre enn heilsveising, og noken sei det motsatte. like greit å berre heilsveise skjermen når du fyrst er igang:)

 

innerskjermen er eg litt i tvil om kva eg skal gjer, kva gjer dokke på jobb?:)

eg trur eg kommer til å pongte den fast i hjulbuen, og deretter ha på karoserilim. eller har dere andre råd?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er folt klarover denne metode, eg har valgt å legge skjermen kant i kant med karoseriet, og helsveise den. og deretter påføre syregrunning, og etterfylt av sparkel (påfører dokke sparkelen RETT på bart metall?). noken sei at berre punkt er betre enn heilsveising, og noken sei det motsatte. like greit å berre heilsveise skjermen når du fyrst er igang:)

 

innerskjermen er eg litt i tvil om kva eg skal gjer, kva gjer dokke på jobb?:)

eg trur eg kommer til å pongte den fast i hjulbuen, og deretter ha på karoserilim. eller har dere andre råd?:)

 

ER ikje so bra å heilsveise, sett heller på punkt som "overlapper" kvarandre. for når du heilsveiser, blir det veldi varmt å då trekker platene seg ihop å det vil verte bolkete å skeivt.

 

Ta å hiv ut nokon nye bilder no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER ikje so bra å heilsveise, sett heller på punkt som "overlapper" kvarandre. for når du heilsveiser, blir det veldi varmt å då trekker platene seg ihop å det vil verte bolkete å skeivt.

 

Ta å hiv ut nokon nye bilder no:)

 

jaja, masen :P

har eit arbeid å gjer, istaden for å knipse bilde :P

menne ja, her er bilda!

 

IMG_0226.jpg

 

IMG_0227.jpg

 

IMG_0239.jpg

 

IMG_0236.jpg

 

IMG_0201.jpg

 

IMG_0237.jpg

 

IMG_0229.jpg

 

IMG_0230.jpg

 

IMG_0232.jpg

 

IMG_0233.jpg

 

IMG_0235.jpg

 

planen var å begynne å sparkle hjulbuena i nermaste framtid...og diverse andre plassa:)

 

det var alt for idag, ka dokke synst?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

very nice.... nu savner jeg min gamle 2,3-16V etter å ha lest tråden her... *sukk*.... gled deg til bilen er ferdig , det er en liten artig racer det der... kjører nu C180 åh ikke akkurat no racer som den 16V`n er....hehe

 

fiks skikkelig montering av en hefftig 10" i hatthylla mens du er i gang.. ;)

 

det funker bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår