Darkstar Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Har kjøpt med 2 stk Rockford Fosgate suber, RFP-3412 som eg skal ha i Passaten min. Bilen er en 98 mod Passat sedan. Det eg lurer på er hvilken vei skal subene spille for å få best lyd i bilen og hvordan skal kassen på subene være? Fikk anbefalt 30 liter lukket kasse pr element eller 55 liter lukket dobbelt kasse! Ka skal eg bygge kassen i? MDF eller spon? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Bygg kassen i 22mm MDF, bygget en kasse på fredag til min 12" RF power hx2 av sånne plater... ble ganske solide greier:D Fet lyd!! Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg