CoilOver Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Kjempegøy.. råtten slange, knakk deg skulle erstatte slangen som kobles inn til venstre... men selges den løst? neida.... 1700 kr, fordi den følger med 3" luftrøret fra luftfilterboksen. :angry: De sa det antagelig var en slags ventil, mulig noen form for tilbakeslags grei for oljen. Noen som vet om det går greit å kjøre uten den inntil jeg får delen (en uke) ? I så fall hva gjør jeg med den lille slangen som går inn her også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 teip den sammen med elefantteip, kjører du uten kan det komme olje ned på eksos manifolden.. pass på så det ikke blir sug falsk luft inn i innsugningsslangen etter maf sensoren. ellers kan du få en dårlig gange på motoren og den kan begynne og rykke litt osv. den klompen på bildet der er for at oljen/oljedamp ikke skal komme inn i innsuget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jeg kjører uten den "klumpen" nå, men har tetta den lille slangen som satt på klumpen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg