Anderslien Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Jeg ønsker å kjøpe et nytt frontsett til min E34. 5,25" mellomtone og diskanten kan ikke være større en 1,5" tror jeg... Mulig den ikke kan være større enn 1". Vil ha et sett som det er fin og ren lyd i og som kan spilles høyt. Har tenkt å bruke kun spilleren. Ikke noen ekstra forsterker eller noe sånt. Skrik ut hvis du har et :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 dette er perfekt for å drive rett på spiller :) http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_112&products_id=706 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 dette er perfekt for å drive rett på spiller :) http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_112&products_id=706 Kan funke det, men er diskanter og alt med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 det er komplett med alt det ja, meget lettdrevet så du får mye uten ekstra forsterker:) det er konstruert med tanke på å erstatte orginale høytalere, å gi mye ved bruk av kun spiller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 det er komplett med alt det ja, meget lettdrevet så du får mye uten ekstra forsterker:) det er konstruert med tanke på å erstatte orginale høytalere, å gi mye ved bruk av kun spiller:) Høres jo bra ut det, men jeg vet ingenting om merket da. Er litt skeptisk til å kjøpe merker jeg ikke vet om, fordi det har jeg fått igjen for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 forhør deg gjerne rundt om her på forumet:) Hertz er et skikkelig gromt italiensk merke, du har sikkert hørt om audison forsterkere? dette er samme firma, de overlater ikke så mye til tilfeldighetene:) å jeg anbefaler heller ikke noe jeg ikke kan stå inne for:) men dette er jo selvsagt et rimelig alternativ, men om du har tenkt å bruke det på spilleren, ser jeg ikke noen god grunn til å kjøpe noe dyrt da du ikke vil få utnyttet det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Du kan si det så enkelt at Hertz leker ikke bilstereo :-) Alt fra Hertz er meget gjennomtenkt og de har en kvalitetssikring som er helt rå på alle sine produkter. Dette kan trygt anbefales. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hertz er jo Hardcore SQ tvers igjennom ettersom jeg har forstått... SQ med SPL på kjøpet - JA TAKK :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stereofrik Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hallo jeg har et 5,25" rockford fosgate punce sett liggende... hvis du fortsatt er ute etter et compo sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg