Gå til innhold

Styling informasjon for Audi "C4"

Ranger emnet


monAry

Anbefalte innlegg

Tror ikke du skal lete lenge for stort sett å se de samme meningene som den jeg har;

 

det ser helt forjævlig ut.

 

JEG synes ikke disse karosseriene kler noe spesielt styling, og den RS4 wannabe plasten har jeg sett et par ganger i virkeligheten, og synes den ser dårlig ut ift på bildene (og bildet i seg selv hadde gjort at jeg ville styrt unna).

 

Men, det er nå bare meg...

 

Takker for svar;) Jeg har egentlig lyst på en bil som skiller seg litt ut ifra de andre, så hvis enten du eller noen andre vet om litt spesiell styling o.l må du/dere si ifra:D;)

 

Audi RS80: har sett litt på den fangeren der og, men ble ikke helt overbevist, men har den i bakhodet;)

 

Tusen takk for svar:D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

hei har netopp kjøpt denne stylingen og jeg synest denne er dritt fin. kjøpte den hoss superstyling.no sparte over 6000kr i forhold til andre sider de selger den på.

ser det er mange som misliker audi 100 med styling på men jeg synest den er tøff med og utn.

Heisann;) Har en Audi 100 91mod C4. Lurte på å kjøpe RS4 front/bakfanger + RS4 sideskjørt og bakrutespoiler. Er dette noe som hadde passet til en 100 eller ser det helt j****g ut??:S Tar ellers veldig gjerne imot forslag til forskjellig styling:D

 

Fronfanger:

RS4frontfanger.jpg

 

Bakfanger:

RS4bakfanger.jpg

 

Sideskjørt:

RS4sideskjrt.jpg

 

 

Setter pris på innspill:D

_____________________________________________

Opel Vectra 2000 4x4

 

BMW 320 Audi 100 2,8 v6

Mercedes 190 2,3 16V Mercedes 230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har netopp kjøpt denne stylingen og jeg synest denne er dritt fin. kjøpte den hoss superstyling.no sparte over 6000kr i forhold til andre sider de selger den på.

ser det er mange som misliker audi 100 med styling på men jeg synest den er tøff med og utn.

 

Stiiilig:D Har du fått det på? Bilder i så tilfelle?:D Men var utrolig arti at du va fornøyd:D Får har utrolig lyst på dette Kit'et jeg og. Så var kjekt å høre at du var fornøyd;) Takk;) Jeg synes og at 100'ne ser litt grommere ut med litt styling på... men er jo selfølgelig opp til enhver person, men ser litt penere ut litt uoriginal;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg heller har ikke sett komplett styling til c4, men jeg kjøpte akkurat en rs look underdel som SGI lager. den festes på orginal fangeren. Kjøpte den på norskbildelesenter på lier/oslo. For å si det sånn så må man nesten ha 18 toms hjul for at den ikke blir for lav, hvis man vil ha det i buane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller har ikke sett komplett styling til c4, men jeg kjøpte akkurat en rs look underdel som SGI lager. den festes på orginal fangeren. Kjøpte den på norskbildelesenter på lier/oslo. For å si det sånn så må man nesten ha 18 toms hjul for at den ikke blir for lav, hvis man vil ha det i buane..

 

Har den samme liggende men ikke montert den.

Har du noen gode tips til hvordan jeg skal montere den fornuftig?

Hvor kappa du orginal fangeren?

_______________

Audi S4 2,2 1994

BMW 316i 1991

Golf 2 1,6CL 1987

Mitsubishi Galant 2,0 1984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Har den samme liggende men ikke montert den.

Har du noen gode tips til hvordan jeg skal montere den fornuftig?

Hvor kappa du orginal fangeren?

 

 

 

Halla.. Sorry for litt sent svar:P Har heller ikke montert den på enda, har ikke senket bilen heller enda.. Har litt problemer med det.. Hadde tenkt å begynne med den snart, i nærmeste fremtid.. Hvis du ikke har montert den på enda, burde du se ann på høyden, hvor mye du har senket og hvor lav du vil få den foran.. Har satt på 18 toms på min nå, så tviler jeg får montert den leppa på uten problemer når jeg har nådd målet med høyda:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som veit hvor man kan skaffe seg en slik front til S6 C4 avant?

 

210720071417777xk0.jpg

 

*sikle*:yummy:

[Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi]

[Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ]

[Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ]

X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Har lest gjennom tråden nå, men ikke funnet noe svar:P

Har en A6 c4 sedan, 2,5 tdi som skal senkes _litt_ (min mor bruker bilen:P) har blitt tipset om 40-30 senk,

lurer derfor på om det er noen som har erfaringer med senkesett og forhandlere? nettbutikk eller vanlig butikk?

Og kom gjerne med forslag til annet man kan gjøre!

Takker for svar:)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår