TigerWho Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 PM sendt:) Notert! Vil gjerne ha litt mer, men om det ikke kommer høyere bud, skal du få den for det. Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det er forgjengeren til den de "selger" på komplett nå. Virker som om de har store problemer med å skaffe denne. Jeg husker ikke når vi kjøpte disse, men det kanskje boomboxx husker. Komplett skal ha 3000,- for den NYE utgaven, mens du selger den GAMLE for 2700,- BRUKT! Hvordan i all verden kan du tro at du får så mye for den? Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Komplett skal ha 3000,- for den NYE utgaven, mens du selger den GAMLE for 2700,- BRUKT! Hvordan i all verden kan du tro at du får så mye for den? Fordi disse er utrolig vanskelige å få tak i og fordi det er MYE forsterker for 2700.- Kan evt inkludere frakt, men for under det henger jeg den heller på veggen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 grunnen er vel kanskje at kompisen hans fikk 2700,- for sin? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 grunnen er vel kanskje at kompisen hans fikk 2700,- for sin? :) He he... DVS at markedsprisen er 2700.- ;) Og Boomboxx sin var det ødelagt phonokontakt på. Min er helt strøken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 akkurat.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bømp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg