Gjest brunerune Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Bilen er momsa inn hos tollen, men har ikke kortet. Kan jeg ta en telefon til tollkammeret og få tilsendt nytt? Eller.. har noen en annen løsning som dere vet funker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Prøv så finner du det ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Prøv så finner du det ut! Jepp, skal gjøre det.. Lurer på hvem som mista det? :klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Så si det da. :p Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Sitat ifra 'Infosenteret Tollregion Vest-Norge': Før registrering i Norge må det dokumenteres at avgifter ved innførselen er betalt, og det må utstedes nytt registreringskort dersom dette også er tapt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Hva er det du prøver å si her? Registreringskort.. hmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Regner med det er det samme som 'tollkort'. Registreringskort er hva tollvesenet kaller det. Sitatet er klippet direkte ifra mailen ifra Tollregion Vest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Regner med det er det samme som 'tollkort'.Registreringskort er hva tollvesenet kaller det. Sitatet er klippet direkte ifra mailen ifra Tollregion Vest. Betyr dette at jeg må betale for inntollinga på nytt? Eller bare møte opp og få nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Enda litt mer sitering: For at vi eventuelt skal kunne finne en tolldeklarasjon må vi ha ytterligere informasjon rundt importøren samt nærmere tidspunkt for når innførselen fant sted. Tviler på at det må betales inntolling pånytt da. Er bare å gå inn på sidene deres å sende dem en mail, eller å kontakte de på telefon 03012, så får du nok vite alt du trenger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magadog Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hold tråden gjerne oppdatert med nyeste bevegelser fra byråkratene. sliter med samme problem selv på en bil frakter som en kamerat tok inn for endel år siden. finner ikke noe papir på bilen plutselig . Siter RaRe CaRs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Snakka med de igår. De sa jeg måtte sende en søknad inn til de, og hvis bilen var importert av importør. Kan de fikse deg papirer. Det jeg skal gjøre nå, er å ringe han som importerte bilen til norge, og få han til å søke om nye papirer til meg. Da de har hans navn og fødselsnr. kobla til bilen i databasene. Har nå også sendt forespørsel til vägvarket i sverige om å få dokumenter på riktig avskilting av bilen, og at den er godkjent med GT motor og skivebremsene. Da er det bare å klakke det på bordet hos BT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg