velociter Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Vel, etter at bilen min nå har vært på verkstedet og bytta topp, registerreim og batteri. så har tydeligvis startsperra slått seg inn på min audi a4 95 mod. jeg bor ett godt stykke unna nermeste audi verksted, og det verkestedet jeg hadde bilen inne på, har ikke verktøy til å fikse det. Noen som vet om en slags lett fiks på det hele? så jeg slipper å slenge bilen på en henger å kjøre helt til audi? Bilen er så sykt lav og, så det er jo noe så sykt med stress å få bilen på henger. Noen gode råd om hva jeg kan gjøre? Siter Audi A4 95mod. Full rieger styling, senket og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Vet ikke om det funker, men du kan prøve å koble fra batteriet i 2 minutt og så koble på igjen. Vet det funker når Mercedes sin startsperre klikker. Prøv også å låse opp og igjen bilen med både fjernkontrollen og nøkkelen. (Har du to nøkler, så prøv med den andre også.) Det er hvertfall verd noen forsøk. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velociter Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 jepp, blir nødt å prøve det! takk for tipset, noen andre som vet om noe? frister ikke å ha den på verksted igjen :P Siter Audi A4 95mod. Full rieger styling, senket og 18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg