boXer Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by kris Husker ikke eksakt.. men tror det var ca. 5 min eller mindre på komplett annlegg fra fremmre rør... Guiness rekord for å bytte motor i en gammel Boble er 3min ellerno og da tar man jo eksos anlegget i samma slengen :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by kris Husker ikke eksakt.. men tror det var ca. 5 min eller mindre på komplett annlegg fra fremmre rør... Klarer du og rote fram i åssen bil det var også eller??? Kan vel ikke gjelle alle... :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by boXer Guiness rekord for å bytte motor i en gammel Boble er 3min ellerno og da tar man jo eksos anlegget i samma slengen :D :D :D:D:D:D hehehehehe Hvem er det som bytter noe på en boble da..... hehehehehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torero Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Ferrita... jeg betalte i hvert fall 14:000 SEK for mitt anlegg, måtte lages på bilen (inkl downpipe og racekat), så med dagens valuta så nærmer det seg ca 11` norske. Og med "greie" garantiordninger så er det ikke så gærent... MEN, det ligger jo ikke akkurat i nabolaget :D Og så er det lyden da - nesten verdt noen kroner den også... Sikkert andre anlegg som duger også - men Ferrita gjør susen det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg