DiNGo Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 600 kr for et strøkent originalt instrumentpanel. Speedometer, tripteller, turteller, volt, temp, bensinmåler, fuel economy. Følger med kontakt bak for turteller kobling til f.eks coil. Hvis dere lurer på åssen det ser ut, se etter Manta GSi bilder på google. Har også et mindre pent originalt SR-instrumentpanel med turteller.. uten speedometerklokke. Det går for 200 kr. Kontakt meg på 9..7..1..1..1..4..9..2 helst etter 15:30 Jeg holder til i Aust-Agder, så det ikke kommer noen unødvendige poster her :P Selges grunnet solgt Manta'n Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 bump! Detta er vel en veldig etterspurt del? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 bump! Detta er vel en veldig etterspurt del? Prøv http://www.opelmotorsport.com/ Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hejo7 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Er GSI panelet solgt? Siter 1979 Manta B CC 2.0 GSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg