beemern Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Da har jeg gått til innkjøp av en bmw 320D. Planene så langt er usikkre så langt, siden bilen er veldig fin som sånn den er. men er vel altids noe man kan gjøre.. mere info kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Gratulere :D Jævla tøff da, skulle fått den litt opp bak, så litt for lav ut bak men ellers kul bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Pen bil :) Hvor store er felgene? 19? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 how low can you go? :P tøff foran.. men mangler litt bak enda ;) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Gratulere :D Jævla tøff da, skulle fått den litt opp bak, så litt for lav ut bak men ellers kul bil :) jeg slipper den nok mere ned forran før jeg heiser den bak. den er meget lav, det skal jeg være enig i. men er litt i mot min teori at den skal heises.. hehe. men tror det sitter 2 stk i bilen på det bilde.. husker ikke helt Pen bil :) Hvor store er felgene? 19? felgene er 18.. men jeg har funnet meg noen 19 jeg har lyst på.. how low can you go? :Ptøff foran.. men mangler litt bak enda ;) kan nok gå enda lavere.:D hehe, er den ja. den er i hvertfall lav, men det er sånn det skal være;) den har nå lakkerte lister, og bakfanger, og m3 speil.. så ser noe bedre ut bak nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 noen som vet om noen kule svarte lamper til den bilen.? et parr ting som jeg har sett meg ut, som jeg skal vurder og kjøpe, for og lage mit egne preg på bilen.. dette er 19" en av disse tenker jeg, vist det ikke er noen andre forslag? sota baklamper og på siden så klart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 svarte asa felger er tøft :D tror jeg heller ville valgt de orginal sotete blinklysa.. syns de er tøffest jeg da =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 svarte asa felger er tøft :Dtror jeg heller ville valgt de orginal sotete blinklysa.. syns de er tøffest jeg da =) tenker du på dem ved siden av lykta på det bilde der`?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 lakker sidelistene og listene på bakfangeren asap! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 nei.. sånna som richard har her.. Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 lakker sidelistene og listene på bakfangeren asap! :) vist du hadde lest litt over her så står det at alt er lakkert nå :D .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 nei.. sånna som richard har her.. vet du hvor han har handlet de lampene.? helt enig, var mere kledlig.. er ikke noen som har bilde av dem på en grå bil a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 schmiedmann.no er det vel.. Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 da er bmwèn på plass. digg og ha en god bil og kjøre igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 da har jeg funnet ut hva jeg skal begynne med i hvertfall. bestiller detta over nyttår.. blir litt penere og felle den skjermen inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg