BurleY Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Ser dere banner forskjellige merker opp og ned her, det har ikke fallt dere inn at det er dere som er feilen til at bilene ryker? ;) En Rc bil trenger mye vedlikehold og den må bli kjørt RIKTIG! :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Trodde det var RTR du så på jeg da...Ready to run... Jeg vet at elektro går dårlig i forhold til fuel biler, men er jo mye bedre med elektro vis du skal drive med rc drifting da...... Dårligere? Hmm, har du kjørt en vass eletro bil noen gang? Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Fåck that.. OT! JEG skal ha nitro.. Hva andre skal ha driter jeg 18 ganger i.. Tror jeg legger hele prosjektet på hylla til jeg får litt mer penger.. Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg