Reset Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 er det bare meg ? eller er det alle med bmw so liker og klistre M merker over alt?:watchout Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 ja alle vil ha m merke på bimmern sin :rolleyes: nei.... kanskje du har sett den samme bilen uttalige mange ganger bare.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 neinei! når jeg fikk bimmern min.. sto et " 320i M" bakpå! jeg prøvde og RIVE det av med en gang jeg fikk den! samt er det hvite instrument skiver med m tegn! :S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 neinei! når jeg fikk bimmern min.. sto et " 320i M" bakpå! jeg prøvde og RIVE det av med en gang jeg fikk den! samt er det hvite instrument skiver med m tegn! :S skal være enig i det at det er mange som elsker de m merkene og tror at de får 100hk med det. men for oss vettuge og normale folk så er ikke det noe stort å ha på bimmern.. ser mange med det selv i oslo og vi vet jo hvem som eier disse bilene :p Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 skal være enig i det at det er mange som elsker de m merkene og tror at de får 100hk med det. men for oss vettuge og normale folk så er ikke det noe stort å ha på bimmern.. ser mange med det selv i oslo og vi vet jo hvem som eier disse bilene :p hehe.... wannabe`s:p rev det av! hater de tegna! :p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 hehe.... wannabe`s:p rev det av! hater de tegna! :p slik skal det være....! :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El Bresho Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Så lenge bilen er en m-tech så er det absolut ikke feil å ha på dette merket, men er ikke bilen en m-tech så er det en annen sak.:smilbmw: Siter 2001 e46 coupe m-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 satt de der når bilen ble levert ny så kan de jo bli. men å sette det på en bil som i utgangspungtet ikke har det blir bare dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 er det bare meg ? eller er det alle med bmw so liker og klistre M merker over alt?:watchout Er vel i samme stil som at golf folket absolut skal ha de RS fangerne osv det? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Er vel i samme stil som at golf folket absolut skal ha de RS fangerne osv det? Å ha en RS fanger kan vel heller sammenlignes med å ha en M tech fanger eller to. Å ha M emblem på bakluka er ikke helt det samme.. Kan heller sammenlignes med å ha f.eks R (R32) emblem på bakluka \ i grillen.. evt GTI. :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Er vel i samme stil som at golf folket absolut skal ha de RS fangerne osv det? hehe.. er snart ingen som har rs fangere på golf! vartfall ikke 2`er golfen! der er rs fanger ut! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Jeg er lei av alle som tror M-tech merket og M3 merket er det samme og beskylder alle med M-tech bmw for å late som de har M3. Er ikke deres feil at folk har så lite peiling at de misforstår. Alt er ok når det er originalt. Å fake ting er jeg derimot enig i er for dumt. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 må si meg enig me xplod på den der ja.... Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Kan jo sammenlignes med Audi S-line og S-4 det vel? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 javiist... samme opplegget Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg