LupoB0Y Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Den 6 september kör vi arrangemanget för 9:e gången på Kinnekulle Ring. Grundidén med En dag på Racerbanan är att man under säkra former ska få chansen att testa både sig själv och bilen under överinseende av en rutinerad racerförare. Mellan varven hinner du säkert med att kika närmare på alla utställningsbilar och bilklubbar. Noen som har tenkt seg nedover?`Siden det skjer lite i Norge denne helgen, så vurderer jeg å ta en tur. Si ifra hvis fler har tenkt tanken.. er litt ålreit med kolonnekjøring. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 er det langt innover i sverige??? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Hvis det ikke er så lang så har jeg også lyst til og ta en tur :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Ligger ca 30 mil fra oslo, Retning Göteborg Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Hmm kanskje jeg skal ta meg en tur nedover, få kjørt inn motoren. Har nyoverhalt motor nå :) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 hellu! når hadde du tenkt å dra nedover? det er nok nærmere 40 mil dit, men det er verdt det Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 utstillinga er bra, banekjøringa tam maks tre runder om gangen med instruktør, når jeg var der for tre år siden kjører østover fra Uddevalla Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 3år siden? da var jeg også der. veldig mang folk. er burnout-konk også. utstillinga er best, og inne på området tok de bare svenske penger. (med tanke på mat&drikke) MEN JEG VIL DRA NEDOVER IÅR OGSÅ Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Bare å skrive seg på i denne tråden, så ser vi hvor mange som blir med. Regner med avreise blir heller tidlig.. Får avtale utover i uken.. :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg