suoermann Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 vurderer og kjøpe meg en sierra 4x4. 91 mod stv. er det noen som har erfaringer med denne bilen? eller hvor den ligger i pris. takk for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 er forreten dochèn 2Liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Ta en titt på autodb.no eller finn.no, kanskje du finner mer der :) Edit: Utifra det jeg ser så ligger de på 20-30 laken :) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Ta en titt på autodb.no eller finn.no, kanskje du finner mer der :) Edit: Utifra det jeg ser så ligger de på 20-30 laken :) ja får kanskje tak i en til 6-7tusen men er litt rust på trur jeg. tenkte litt på ting om den bilen jeg om det er noe problemer me de og sant og 4 hjulstrekk systemet er det samme som cosworth? har hørt det se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 ja får kanskje tak i en til 6-7tusen men er litt rust på trur jeg. tenkte litt på ting om den bilen jeg om det er noe problemer me de og sant og 4 hjulstrekk systemet er det samme som cosworth? har hørt det se 4 hjuls systemet på disse bilene er meget dårlig og kan ikke sammenlignes med cosworth i det hele tatt.Det er fordelings kassen som er problemet,tåler ingen ting untatt hattkall kjøring.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Samme girkassen som i cosworth ja... det stemmer.. Og hvordan vet jeg det, jo vi flyttet over fordelingskassen fra en cosworth til en 2.0 dohc.. og det var helt likt.. Samme girkasse og fordelingskasse.. Men annen utveksling i differ... Så det holder mer enn nok ved vanlig kjøring.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZikkZakk Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 er nå iallefall artige vinters biler, kommer seg godt frem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 da ble det ingen sierra. kanalene var flere høl i og vangene bak var så og si borte. også måtte den på eu før jeg kunne få skilter på den. så dro til skien og kjøpte meg en dønn strøken ikke rust scorpio 2.9i gått bare 147000km til 15000kr i steden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 det er et godt kjøp.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 det er et godt kjøp.. ja var det jeg fant ut og. så den ene kkvelden og ringte bort og sa jeg kom dagen etter og kjøper den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg