300ZX Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Noen som kan hjelpe meg med fargekoden: "midnight purple". Det er farge fra Nissan Skyline. Har spurt om dette før men da var det ingen som visste det, derfor prøver jeg igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Et raskt google-søk, og jeg kom frem til denne siden! Et forum hvor det spørres om akkurat det samme. Der står det at det er to forskjellige utgaver av Midnight Purple, en for R33 og en for R34. Hvis jeg forsto alt rett, så heter den fra R33 "MN3" mens den fra R34 heter enten "IV4" eller "LV4". (Antar at det ene var en skrivefeil på forumet der, så hva som er riktig av "LV4" og "IV4" vet jeg ikke.... :google ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Et raskt google-søk, og jeg kom frem til denne siden! Et forum hvor det spørres om akkurat det samme. Der står det at det er to forskjellige utgaver av Midnight Purple, en for R33 og en for R34. Hvis jeg forsto alt rett, så heter den fra R33 "MN3" mens den fra R34 heter enten "IV4" eller "LV4". (Antar at det ene var en skrivefeil på forumet der, så hva som er riktig av "LV4" og "IV4" vet jeg ikke.... :google ) :win Hvorfor skal jeg google når jeg kan få andre til å gjøre jobben?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hehe prøvd gran turismo 4 eller? Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hehe prøvd gran turismo 4 eller? Jeg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar1987 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 er en skyline midnight purple edition der... Siter Life's a bitch and then you die... 91 Audi Coupe Quattro 20v x 86 Golf GTi 16v x 89 Audi Coupe Quattro x 87 Lada 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 er en skyline midnight purple edition der... Nei, har i grunnen null interesse av bilspill og spill generelt, å kjøre slik real life er mye bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 nissan har også en Midnight Purple,med fargekode: LP2 Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 nissan har også en Midnight Purple,med fargekode: LP2 Ja har funnet tre fargekoner til midnight purple. En vanlig, tre sjikts lakk og kamelon. Har satt en lakkerer på saken for å undersøke tillgang og pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 PEN farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg