Gå til innhold

Svakhet hos Defa???

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Fikk frastjålet basskassa og DVD-spilleren fra bilen min natt til lørdag. Ved første øyekast, så jeg at blinklysa til forskjermene mine lå på panseret og at ledningene til de var klipt av.. Tenkte med en gang; "drittunger" Så la jeg ut en tråd om innbruddet i bilen på forumet her...og ifølge brukernes respons, som jeg har lest og fått med meg, så er det et spørsmål jeg stiller meg som jeg gjerne vil få svar på:

Er det virkelig mulig og lett å kortslutte en Defa alarm via blinklysene? Og hvis tilfellet er et ja, er Defa klar over dette??? :evilspide

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om dette før ja...Om det stemmer vet jeg ikke. Ring Defa og forklar at du er en kunde, og hva som har skjedd.

Og for all del, legg ut svaret her ;)

Ja, som sagt..jeg har blitt forklart dette av forskjellige brukere her på forumet, og ikke bare her...men også andre steder på nettet.. At det er så latterlig enkelt'a gett..:watchout Tro meg, får jeg svar..skal det legges ut! :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle defan gikk det på.. den med den sorte stygge klompen på nøkkelen.

defa patriot går det ikke på.

Har jeg den gamle Defa'n? Og forresten, er Defa klar over DETTE problemmet??

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit noen om det er muligheter for "reklamsjon", siden det er "så lett" å sette ut den alarmen?

Letteste er å ringe Defa å spørre, tar deg sikkert 10 minutter og du får svar på alle dine spørsmål... begynn først om de vet at det er mulig å kortslutte din type alarm på denne måten. Hvis de konstanterer dette, spør så etter hvordan de forholder seg til erstatning.

Nr til defa: (+47) 32 06 77 00

Mvh

Joachim

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letteste er å ringe Defa å spørre, tar deg sikkert 10 minutter og du får svar på alle dine spørsmål... begynn først om de vet at det er mulig å kortslutte din type alarm på denne måten. Hvis de konstanterer dette, spør så etter hvordan de forholder seg til erstatning.

Nr til defa: (+47) 32 06 77 00

Mvh

Joachim

Takk! :thumb

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

820 serien (som inluderer 821XG som du har (den heter ikke 821X6)) er den aller nyeste modellen til Defa.

Den har vært på markedet i mange mange år men det er den nyeste.

Med andre ord kan de nyeste også kortsluttes på denne måten.

Tragisk. Jeg synes Defa er noe overpriset møkk. Ikke noe bedre enn Taiwan alarmer til 199,99- kr på QXL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider