Orkdalingen Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 sklir dashbordet fra en mk3 rett inn i mk2? og hva synes DERE om det? tøft eller helt forferdelig? :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 sklir dashbordet fra en mk3 rett inn i mk2? og hva synes DERE om det? tøft eller helt forferdelig? :drive2 Tok en :google fant denne og denne Jeg synes ikke golf 3 dash hører hjemme i golf 2. Jeg synes det er et stilbrudd med så mye bue/avrundede former i en relativt kantete golf 2 Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 takker! fy det var stygt! nei, blir mk2 dash i bilen;) kanskje noe custom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 mk2 dash er jo den fineste dashen VW har laget ;) Hvis ikke måtte det blitt fra en tidlig Corrado-modell. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Corrado dash er utrolig pent i en golf, og tilfeldigvis så har jeg en til salgs;) ta kontakt hvis du er interisert Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg