kong1 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 meget bra prosjekt dette:) men hvordan turbo har du? pen farge på bilen forresten:P samme som jeg har:P litt ot. er det mange 200sx'er på mo? Siter -Bmw 320Turbo x *Nissan 200sx rs13 sterkt modifisert:) x *Nissan 200sx rs13 x *Bmw E30 x *90 Mod Crx V-tec :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 er en t28 turbo fra s14 ja fargen er ikke så verst men bilen skall lakkeres så får se hvordan den blir ;) er ikke helt sikker på hvor mange sx'er det er på mo men noen er det da.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Bra prosjekt. Fin framgang. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 takk det samme vrtx ;) kom noen foringer i dag til stabstaget fremme under bilen: dagens økt i garasjen: går litt glassfiberspakkel: etter litt pussing.. er ikke så ugjevnt men det må nok edel mer spakling til: toppdekslene: Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Toppdekslene ble fine og røde! Så ut som bakluka ble bra også! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Rått prosjekt.. pen jobb me den sveisinga av rusta på bakluka. Hvor fikk du tak i filteret? Hva er måla på det osv? (Lengde tenker jeg på) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 kjøpte filtret på bilxtra, måla har jeg ikke men er rimelig stort hehe kom en ny clutch i posten i dag :) skal tåle opp til 150% effektøkning. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 nice :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 ser ut til at jeg har glemt å oppdatere hær på noen mnd.. så hær kommer en hel del bilder :) motoren er kommet på plass og startet for ca 1 mnd siden.. går meget fint :) Første lufte tur: skiftet kanalen på passasjersiden: har også kommet noen deler som skal på før sommertreffet på acr :) oljekjøler: chip: større luftmassemåler: større dyser 444cc: coilovers D2: slik står bilen nå: om alt går som det skal så er den lakkert i løpet av neste uke ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Den forsvant liksom bare den tråden her. :p Morro at motoren er ferdig. Har du bremset den? Den LMM'en din, er det z32 LMM? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 kunne jeg bare få lov til å si dette atte..... DET DER!! var mest sannsynlig dem dummeste plasseringa jeg har sett av et luft filter in my entire life!! du er klar over at luft filteret skal ha ren luft!? ikke suge opp støv og dritt fra bakken! Du burde vurdere om plasseringa di Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 det er en z32 lmm ja :) motoren er orginal nå med untak av t28 turbo så den skal vel ikke yte så mye over orginalt enda, skal på biltilsynet neste fredag, satser på at det går greit og at jeg får skilter :) etter det blir det bytte av deler før det braker løs på ACR Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 sugekopp: er du klar over at det lønner seg å få kald luft til filtret istede for å ha det ca 15cm fra grenrørene som blir endel hundre grader!? og filtret står bak støtfangeren så jeg skjønner ikke helt at det skal komme så mye støv og dritt dær.. Det ene bilde hvor filtret nermest skraper neddibakken var kun for jeg skulle ut å sjekke at alt fungerte.. filtret står forøvring som på dette bildet: det eneste jeg er skepist til er om lengdene på rørene fram dit kan få noe å si.. de er i 3" Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 det lille du vil "tape" av effekt ved å ha den i motorommet ditt vil ikke være merkbart i det heletatt!men du vil jo ikke få noe luft tilførsel når du har den bak fangern din. og desutten s stk 90 grader bøy + 50cm med rør er mere effekt tap enn å ha den innafor lykta di:) tenk over det Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 klart jeg får luft rett bakfangeren, og betraktlig mye lettere tilgang til luft enn å ha det innafor lyka, hvor får intercoolern luft fra? passerer rett under filtret den.. men nok om det skulle det vise seg at dette er en dårlg løsning så er det jo ikke akkurat vanskelig å få filtret inna for lykta igjen.. :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg