tjekk Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Må nesten skrive så jeg får abonert på denne! Morro med flere jappse prosjekt. Vil også tipse deg om http://www.turbofun.no han selger fmic kit til rett over 3000 kroner! BOLT ON! mye penere en den saab cooleren med dårligflow og plast tanker Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic type-r Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Flott prosjekt, men det xs power grenrøret ville jeg ha pust i dårlige kanter inni det så du slipper å få perler i turboen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 skal skjekke over grenrøret ja :) har gjort litt idag, fått tatt ut motoren. har også et lite green cotton filter jeg tenke å bruke ;) skal ta meg en tur til trondheim i neste uke og kjøpe meg motorstativ på biltma så får jeg begynne å plukke motoren fra hverandre. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 kan bli bra dette;) har du registrert deg på http://www.200sx-ogn.org? der er det mye nyttig for oss 200sx eiere:) har en prosjekt post innpå her jeg også:) du må bare sjekke den ut:) mye ga du for grenrøret forresten? er ute etter det selv! Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 har registert meg på 200sx ogn ja, dette er min andre s13 så... abonerer allerede på prosjekt tården din ;) morsom at flere legger ut hva de gjør med sin s13. kjøpte grenrøret gjennom en på 200sx forumet, så jeg ga latterlige 700kr for det ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 såpass ja!! prøvde meg på å by 800kr for ett sss grenrør til en fyr. men han blånekta:P Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoerhus Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hei Stian. Skal bare meld fra om at eg har høl i min venstre raggsokk. Ellers alt vel. Hæls heim. HADE Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoerhus Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Nei forresten.. det e faktisk BEGGE raggsokken Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det green cotton filteret var stort! Pleier de å være så store? Ser ut som et bra Prosjekt! Blir sikkert morsomt å følge med! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 hehe, tror det luftfilteret er "litt" overkill. Like langt som motoren jo. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hehe mulig det er litt overkill ja ;) har fått gjort litt i går, fikk motorn på stativet, så idag skal jeg begynne å plukke motoren fra hverandre så får vi se ha som eventuelt må gjøres :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 tja ser ut til at veiva er fin men lagrene var modne for utskiftning, så det blir nye veivlagre og rådelagre. måtte bare prøve det nye grenrøret Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Det nye grenrøret så konge ut!! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 å da var motoren delt enda litt mer opp :) så da er det bare å dra å handle litt deler så er det vel bare og fortsette :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 liten update slipt av lakken på toppdekslene, disse er også lakkert (rød) men har ikke bilde av det: det gamle batteri festet var mer eller mindre forsvunnet av seg selv (rust) så måtte sveise inn på nytt: tenkte jeg skulle gi servotanken litt ny lakk men fant ikke noe passende sted å lakkere den.... plutselig hang den under taket hehe bakluka så slik ut da jeg hentet bilen: slik ser den ut nå (har ikke sveiset så mye før nei) bredbåndslambda ankommet: nye veivlager, rådelager, registerreim, løpehjul, strammehjul, eksosmanifoil pakning, toppdekselpakning, simmeringer til veiv, ny termostat osv.... har også fått nye kanaler, skulle egentlig bare ha den ene da det kun er en som er rustet.. men klarte å bestille feil første gangen så nå har jeg to.. hehe får se om jeg selger den venstre da jeg egentli ikke trenger den.. Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg