Lassjus Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Fant ut at det hadde vært kult med sentrallås. Slik jeg har forstått det er dette et sentrallås-sett man kan installere i Golf 1 (Golf 1 cab også regner jeg med). Noen som vet noe om sånne sett? Funker de? Link Er det greit å installere slikt selv. Kanskje noe å ønske seg til jul vøtt. :) Lassjus Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Fant ut at det hadde vært kult med sentrallås. Slik jeg har forstått det er dette et sentrallås-sett man kan installere i Golf 1 (Golf 1 cab også regner jeg med). Noen som vet noe om sånne sett? Funker de? Link Er det greit å installere slikt selv. Kanskje noe å ønske seg til jul vøtt. :) Lassjus Funker helt greit,har slikt montert i prosjektet mitt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Jeg og har slikt på dørene fremme, samt defa alarm.. på veteranen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kult. Men er det greit å installere selv da, eller må man være faglært? Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Det er lett, bare å følge manualen. Klarer du å ta av dørtrekka er du i mål:P Litt ledningstrekking inn til boksen, og stapp i her og der -poff! Bra forklart? JEPP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Toppers. Da er det bare å ønske seg til jul da. Bare det at jeg ikke vet åssen man tar ut dørtrekkene da. Men det kan ikke være så vanskelig.. :P Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg