Sower Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 da mangler jeg egentlig bare en forsterker så er jeg i mål... på en måte ;) men tror dere jeg vil trenge en forforsterker? :| Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Nei, hvorfor skulle du det? Vi har jo allerede klarert både utnivået og bass/diskantinnstillinger ;) Men du må montere en bryter på remote-kabelen til forsterkeren. Det er uansett ikke store ledningen som skal til, men ettersom ikke iPoden har utgang for å fortelle forsterkeren skal slå seg av og på (naturlig nok), må du koble remotekabelen til + på forsterkeren, frem til forsetene en plass og tilbake til remoteinngangen. Da kan du slå av forsterkeren når du ikke bruker den så den ikke tapper batteriet ditt, samt at du kan slå av forsterkeren FØR du plugger inn og ut iPoden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 jeg har faktisk hadd en lang samtale med hifigale pappa'n min som gjorde at plana har blitt endret her, vi skal ha en forforsterker og det skal bli en 1960-talls blaupunkt radio (overhala) som medfølger ipod adapter, og slik ble en forforsterker født ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cougar Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 bruker ipod i båten, funker bra det.. har ikke tatt lydsperren. har heller ikke noen forforsterker. (skal ta den lydsperren nå, visste ikke at det var noen før nå). mvh Thomas:) Siter Soundmagus, Arizona Eagle, Magnat, DD!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 husk å slå av anlegget før du drar ut eller setter inn ipoden slik at du ikke får sånn syk smelling i høytalerene det er jo ikke helt bra på en kald vintersdag med litt høyt volum på forsterkeren.... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 bruker ipod i båten, funker bra det.. har ikke tatt lydsperren. har heller ikke noen forforsterker. (skal ta den lydsperren nå, visste ikke at det var noen før nå). mvh Thomas:) har faktisk en ipod mini + nano nå, og la så utrolig godt merke til at minien har bedre lyd enn nanoen, og ingen av sperrene er tatt vekk, så tror minien skal misbrukes inni bilen pga. lyden.. ;) problemet blir da at jeg må oppgradere batteriet på minien da slik at jeg slipper å ha en reserve mp3 i nærheten :D _eSOo_: får lage megselv en post it på den der. ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 gjør som jeg å kjøper en pioneer avic som koster 23000 fra butikk :).. og tar med ipod somekstrautstyr... ;P.. da byr det ikke på noe mere problem :P hehe Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg