Burny Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Så det på Gatebil messa idag, var konge.. Hvor får jeg kjøpt de og pris?:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Er veldig mange tråder om det allerede, gidder ikke søke etter dem nå. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Du kjøper en 4wd "touring car" helst med litt justerings muligheter på understellet, så bytter du til drift dekk og myke fjører. Så er du igang. Jeg har selv bestilt meg Tamiya TT-01D nå, gleder meg som en unge til den kommer :D Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 tt-01R er vel en bra bil:) bare sleng på abs, og juster litt. å lås bakdiffen:D Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 tt-01R er vel en bra bil:) bare sleng på abs, og juster litt. å lås bakdiffen:D Er ikke diffen låst fra før da? Må vel det for og drifte? Hadde Landmax 2 bensinbil før, og den gikk ikke ann og låse diffen, selvom jeg kjørte på is osv. Var 4wd. Det var tider.. Brukte alt av Konf. penger på RC:) hehe Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Satt på jobben å kjeda meg igår. Så jeg tok en tur rundt i butikken, og der fant jeg Nikko's Drifte Intregra.. Lekte meg litt med den, og endte opp med at jeg kjøpte en, kosta bare 199,- Men nå er jeg bitt av basillen. Må ha noe sterkere! :D Kunne tenkt meg denne, http://www.nortrading.no/default.asp?page=427&product=6221 Men hva mer trenger jeg? Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Er ikke diffen låst fra før da? Må vel det for og drifte? Hadde Landmax 2 bensinbil før, og den gikk ikke ann og låse diffen, selvom jeg kjørte på is osv. Var 4wd. Det var tider.. Brukte alt av Konf. penger på RC:) hehe diffen er ikke låst nei.. bare åpne den. og putte papir inni:) funker bra:) hehe.. bensinbil er artig på vintern:) brukt nesten alt av konf penger på driftern jeg har nå.. som sender nordover til "2fat 2 fly" her på forumet:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Satt på jobben å kjeda meg igår. Så jeg tok en tur rundt i butikken, og der fant jeg Nikko's Drifte Intregra.. Lekte meg litt med den, og endte opp med at jeg kjøpte en, kosta bare 199,- Men nå er jeg bitt av basillen. Må ha noe sterkere! :D Kunne tenkt meg denne, http://www.nortrading.no/default.asp?page=427&product=6221 Men hva mer trenger jeg? "I tillegg behøves elektronisk fartskontroll, batteri, lader og radioutstyr. Kjekt å ha er også 80588 - ADJUSTABLE STABILITY CONTROL SYSTEM / DRIFT ASSIST." d stage dekk er ikke noe serlig på elektro.. BL motor er genial.. koster en del.. men ikke så masse vedlikehold, og går helt jævlig:D men blir dyrt alt det du trenger i starten.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Satt på jobben å kjeda meg igår. Så jeg tok en tur rundt i butikken, og der fant jeg Nikko's Drifte Intregra.. Lekte meg litt med den, og endte opp med at jeg kjøpte en, kosta bare 199,- Men nå er jeg bitt av basillen. Må ha noe sterkere! :D Kunne tenkt meg denne, http://www.nortrading.no/default.asp?page=427&product=6221 Men hva mer trenger jeg? Har du noe bilde så jeg kan se hvordan Nikko bilen ser ut. Har tenkt å kjøpe noe billig som jeg kan bruke til drifting men jeg må vite hvordan den ser ut før jeg kan gå å se etter en. Og vis du vet noen nettsider der den kan vere så send linken til meg. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Satt på jobben å kjeda meg igår. Så jeg tok en tur rundt i butikken, og der fant jeg Nikko's Drifte Intregra.. Lekte meg litt med den, og endte opp med at jeg kjøpte en, kosta bare 199,- Men nå er jeg bitt av basillen. Må ha noe sterkere! :D Kunne tenkt meg denne, http://www.nortrading.no/default.asp?page=427&product=6221 Men hva mer trenger jeg? Hvor kjøpte du den Intregaen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Denne, bare i "candy" rød selges på Europris til 199,99kr. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Funker den bra å drifte med?(Nikko bilen altså) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Nei.. :P Men det er phun:D Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 HPI SPRINT 2 er ganske brukbar til det formålet har en selv jeg da... Er jo mange forskjellige hobby butikker da, Smallsize, hobbyland, absolutt hobby(Hamar) osv............ Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Så visst du "låser diffen" med å ha pappir inni. Blir ikke noe problem og rygge da?? Blir sikkert ikke så god til å kappkjøre med? Bare rive papire i biter og stappe i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg