Gå til innhold

$pottings i Asker & Bærum

Ranger emnet


Stig78

Anbefalte innlegg

Spotta Engelund Racing Omegaen på prøveskilt (jah, den med BMW m motor) i rundkjøringa i asker igår (ved motorveien) satt bare og måpte, klarte ikke og fiske frem mobilen en gang for å få bilde.. ANGER!

1989 BMW E30 320i Touring

1984 BMW E30 320i (spiker)

2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spottet en rød Ford GT40(nye typen) ved avkjøringen til Nesøya i går kveld, holdt nesten på å kjøre av veien.

Spottet også en Svein Svendsen skole bil ved Maritim samme kvelden, eneste som var spesielt med denne var at det var en kliss ny Cayenne Turbo. Disse kjøreskolene tjener for godt:eddie

 

Den GT40`n så jeg også i dag, men på Vika i Oslo!

Sinnsykt fet bil, måtte stoppe opp å glo liksom;-)

Akkurat samme stedet så jeg cayenne turbo`n til svendsen også forleden, med nyeste facelift og greier.. Jeg vil ta lappen igjen ja!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved Esso på Rykkinn? Var en eller annen Magnus i en 206!

 

Spotta noe "helt vannvittig" på fredag. Kommer fra Kaddetangen å inn på E-16 så kommer det en grå AS registert Ferrari 430 fra E-18 som jeg legger meg bak. Så kommer vi ved påkjøringa ved Statoil der kommer det en rød Ferrari 355 F1 Spider BP regga, som akser som faen oppover!

 

Når vi kommer til 1. avkjøring på rud kjører 430'en av, mens jeg å Spideren fortsetter til 2. avkjøring. Prøver å yppe litt oppover mot Rud, men kommer bare en finger opp i bakruta!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta Engelund Racing Omegaen på prøveskilt (jah, den med BMW m motor) i rundkjøringa i asker igår (ved motorveien) satt bare og måpte, klarte ikke og fiske frem mobilen en gang for å få bilde.. ANGER!

 

Var innom Lillestrøm igår kveld og. Må si jeg ble mildt sagt skuffa over lyden, trodde det skulle være litt mere brøl i en V12'er:op:

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved Esso på Rykkinn? Var en eller annen Magnus i en 206!

 

Spotta noe "helt vannvittig" på fredag. Kommer fra Kaddetangen å inn på E-16 så kommer det en grå AS registert Ferrari 430 fra E-18 som jeg legger meg bak. Så kommer vi ved påkjøringa ved Statoil der kommer det en rød Ferrari 355 F1 Spider BP regga, som akser som faen oppover!

 

Når vi kommer til 1. avkjøring på rud kjører 430'en av, mens jeg å Spideren fortsetter til 2. avkjøring. Prøver å yppe litt oppover mot Rud, men kommer bare en finger opp i bakruta!

 

Så det er du som ALLTID skal henge i ræva på meg....

uansett hva slags bil jeg kjører av litt kaliber så er du på`n.

Da jeg bodde på Rykkinn og kjøret Evo 8 og M3 så kom du alltid og skulle ta et race, SUNN INNSTILLING :)

 

Var kjerringa til en kompis som veiva med fingern, hu fikk smekk. Skal ikke straffe de som vil ta et race.

Vi får ta et drag en dag jeg lufter 355`n

86` Sierra Cosworth, original Motorsport

96` BMW 328 Hamman demo bil

02` Evo 6 og 04` Evo 8

99` Ferrari 355 F1 Spider

06` Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er du som ALLTID skal henge i ræva på meg....

uansett hva slags bil jeg kjører av litt kaliber så er du på`n.

Da jeg bodde på Rykkinn og kjøret Evo 8 og M3 så kom du alltid og skulle ta et race, SUNN INNSTILLING :)

 

Var kjerringa til en kompis som veiva med fingern, hu fikk smekk. Skal ikke straffe de som vil ta et race.

Vi får ta et drag en dag jeg lufter 355`n

Tror ikke det er meg gitt:P Er sjeldent jeg ypper gitt, men sa til dama at jeg ikke hadde sjanse uansett. Det hadde vært gøy å sett deg gi jernt å høre den deilige ferrari 12'er lyden!

Har bare eid denne bilen i litt over 3 mnd så det må nok ha vært noen andre.

 

Grunnen til at jeg tok en liten påkanten forbi kjøring var pga. den fingeren. Jeg akseptere folk som ikke vil race, men å gi fingeren er unødvendig! Men skjønner at den fingeren ikke er noe du hadde noe "ansvar" for, men jeg er ikke bitter for det av noen grunn, ble litt provosert der å da. For den sags skyld var jeg like stor tosk som dama til kompisen din, så egentlig burde jeg holdt kjeft, men nok om det!

 

 

 

Veit selv fra da jeg hadde Ligthning hvor irriterende det kan være at ALLE skal opp i ræva å presse! Er ikke så mange som veit hva en S4 er, men noe 1.6 skal yppe mot S4en også!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er meg gitt:P Er sjeldent jeg ypper gitt, men sa til dama at jeg ikke hadde sjanse uansett. Det hadde vært gøy å sett deg gi jernt å høre den deilige ferrari 12'er lyden!

Har bare eid denne bilen i litt over 3 mnd så det må nok ha vært noen andre.

 

Grunnen til at jeg tok en liten påkanten forbi kjøring var pga. den fingeren. Jeg akseptere folk som ikke vil race, men å gi fingeren er unødvendig! Men skjønner at den fingeren ikke er noe du hadde noe "ansvar" for, men jeg er ikke bitter for det av noen grunn, ble litt provosert der å da. For den sags skyld var jeg like stor tosk som dama til kompisen din, så egentlig burde jeg holdt kjeft, men nok om det!

 

 

 

Veit selv fra da jeg hadde Ligthning hvor irriterende det kan være at ALLE skal opp i ræva å presse! Er ikke så mange som veit hva en S4 er, men noe 1.6 skal yppe mot S4en også!

 

Mulig jeg tar feil av deg da siden du ikke har hatt bilen lengere. er en eller annen Audi som ALLTID skal ta et race med meg.

Vi får ta et drag en dag da vettu så go lyden jaller i fjellet

uten KJERRINGER og drit i bilen.

86` Sierra Cosworth, original Motorsport

96` BMW 328 Hamman demo bil

02` Evo 6 og 04` Evo 8

99` Ferrari 355 F1 Spider

06` Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår