smikkstuggun Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Noen som har erfart soundpakken til snaue 10.000 som man får på Golf V? Er i ferd med å bestille meg en GT nå (juhu, endelig ny og sprek bil!!) og lurer på om anlegget er verdt pengene? Er det så god lyd?? Står at det totalt er 250W effekt... høres ikke så ille ut det. Siter Golf GT 2007mod Opel Astra 1,8i GLS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 jeg sitter å vurderer det samme... det pleier jo å være fin lyd i golfene som standard.. men jeg kommer til å kjøre den store pakka med store navigasjonen så jeg slipper å putte inn noe mere senere.. dsg med gir på rattet må å til.. du kan sikkert dra på møller å teste litt lyd å, de har en R-line inne der nå, som skal være lik GT`n. dra en tur til ryen å test alt du vurderer, så slipper du å bestille noe unødvendig eller glemme noe nødvendig.. hva er det du skal ha? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smikkstuggun Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 følgende utstyr er på lista (som etterhvert ble ganske lang...) climatronic - mørkere ruter b/s - tåkelys - armlene foran - skiluke - xenon - cruisecontrol - multiratt - alarm - soundpakke (mest sannsynelig) tror det var det hele. også bytter jeg inn orig.felgene. er ikke like glad i de typene der. vil ha 5-eikers. så går jeg ned på 16'' på vinter. hvordan blir din? Siter Golf GT 2007mod Opel Astra 1,8i GLS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A|ekS Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Har noen av dere fått bestillt dere bil enda da ? :hellothere: Det er en bil som kommer til å gå opp noe i pris, pga avgifta.. Kjører selv Golf V R-tsi, veldig fornøyd med den :driving Siter 1997 Audi A4 1.8Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 13k går den vel opp etter nyttår... jeg får ikke bestillt før jeg er ferdig å bygge leiligheten her.. så det blir nok ikke før etter nyttår.. men det jeg er spent på med GT`n.. det er DSG girkassa... noen som har den? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 er du glad i litt bass så kan det lønne seg å bestille det minste anlegget. rcd 300 heter det vel. det er ikke noe forskjell på høtallera. bare selve cd spiller`n. så jeg bestilte rcd 300 i min. tok den ut å satt i en pioneer 8600 spiller å satt inn en 10 tommer basskasse.. ble knallbra lyd med det. de orginale høytalera i golfen er mere bra nok hvis du har en bra spiller som kan dele lyden så de ikke får så mye bass.. spiller ganske høyt å rent til å være org. men klart det er nok ikke noe dårlig lyd i soundpakka til 10 k hell.. lykke til med kjøp av gt. jeg er strålende fornøyd med min:crazysant: Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 er du glad i litt bass så kan det lønne seg å bestille det minste anlegget. rcd 300 heter det vel. det er ikke noe forskjell på høtallera. bare selve cd spiller`n. så jeg bestilte rcd 300 i min. tok den ut å satt i en pioneer 8600 spiller å satt inn en 10 tommer basskasse.. ble knallbra lyd med det. de orginale høytalera i golfen er mere bra nok hvis du har en bra spiller som kan dele lyden så de ikke får så mye bass.. spiller ganske høyt å rent til å være org. men klart det er nok ikke noe dårlig lyd i soundpakka til 10 k hell.. lykke til med kjøp av gt. jeg er strålende fornøyd med min:crazysant: for all del ikke bruk 10k på soundpakka... IKKE verd 10k..! hadde den i en gti.. antar at det er samme pakka som er i gt Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smikkstuggun Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 bra jeg valgte å ikke ta med pakka. ante med at forskjellen lå i forsterkeren og spilleren. men noen av dere som har satt inn vanlig DIN spiller og har bilder av hvordan det blir seende ut? jeg er litt skeptisk til å fjerne sånne anlegg som har egen form... Siter Golf GT 2007mod Opel Astra 1,8i GLS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg har soundpakken i min nye Golf GT. Det er jo rå lyd da, må jo si det... Men verdt 10 000 nja... Har alt utstyr på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Har også soundpakken i min GT. Super lyd.. Men enig i at 10k nok er ganske stivt. Vet ærlig talt ikke helt hva forskjellen på denne og RCD500 pakka er. Spillern ser helt lik ut, men det er mer trykk i lyden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg