Villis Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg ny bil, en vectra B 96 mod, 2.0 16v:fatality: Planene for bilen er der men først må jeg fikse litt småfeil på den så hadde den inne på Opel verkstedet for å få en skjekk på den og da fant de ut at veivaksel føleren måtte byttes ut.. Er det noen som har erfaring med å gjøre dette selv? Er det vanskelig å skru den ut og sette inn en ny på egnhånd hjemme i garasjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villis Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Er det ingen her som har gjort dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Veivføleren sitter i forkant på motoren sett i bilenes lengderetning, og mot registersiden. Den sitter halvveis innenfor brakketten til servopumpe/AC-kompressor. Har du AC, gjør denne det enda verre. Det er trangt, og ledningen må tres innom en brakkett der som kan virke nesten umulig, men ingenting er heldigvis umulig:) Kontakten til føleren finner du under ledningspakka som går over dysene, du kan følge ledningen over toppen i enden av denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villis Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Takk skal du ha! Jeg får stikke ut å se på hvordan det ser ut... Du vet vel ikke tilfeldigvis om et sted jeg kan få tak i en slik føler uten å måtte kjøpe en dyr orginaldel fra opel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 http://www.ebay.co.uk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg