opelrwd Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1313736 kom med bud.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Kan komme å hente den for 1500,- Ole Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Kan komme å hente den for 1500,- Ole Petter ka treng du da? skal som sagt ha motor/gir +litt småting under hooden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 trenger karosseri deler og radiator, motor og gir har jeg så det trenger jeg ikke... Ole Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 trenger karosseri deler og radiator, motor og gir har jeg så det trenger jeg ikke... Ole Petter viss eg får plukke av den litt deler, kan du hente bilen for 1500,-.. radiator kan du få med.. ka karrosserideler trenger du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 trenger i hvertfall forskjermer og fangeren foran, pluss at det er en fordel at den ruller slik at vi får den opp på henger uten å bruke kran (med mindre du har en kran:-)) når regner du med den er ferdig plukket? Ole Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 framskjermene er gåen, mye rust.. fangeren framme er strøken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 om skjermene ikke er strøken er ikke allverdens nøye, skal ha delene til en bilcross bil... Vet du når du er ferdig å plukke det du skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 viss ikkje eg får solgt den hel, så plukker eg den før jul en gang.. blir sikkert etter 14 desember.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ok, kan du sende meg en pm når du vet noe mer??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Ok, kan du sende meg en pm når du vet noe mer??? jepp, sender deg pm når eg har nappa ut motoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elmorazer Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hei!Kjøper frontstøtfangeren,hvis du kan sende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg