sk1rty Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Tror jeg ville gått for 205... Bedre klaring da.. En del folk som har slitt med subbing når de har hatt 215 har jeg HØRT... Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Grillen er ferdig! trenger bare å lakkere, men jeg må få noen til å blande riktig lakk til meg på sprayboks. Er det noen i lillestrøm område som gjør det? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har du prøvd og montere fjærnstyringa til sentrallåsen enda? la oss vite hvordan det går :) vurderer den der selv nemelig :P Har nå kopla det OG fått det til å virke. Den boksen på bildet er bak fotpanelet på pasasjersiden. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy14Dfreek Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Grillen er ferdig! trenger bare å lakkere, men jeg må få noen til å blande riktig lakk til meg på sprayboks. Er det noen i lillestrøm område som gjør det? Eneste jeg vet som lager din lakk i en spray er Billakk spesialisten i Oslo ikke langt unna Bislet stadion.. Det tar 30min... Dyktige folk og greie priser!!!! Kult prosjekt.. Siter Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt) TCDesign Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy14Dfreek Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ja det er også en måte å se på det...hehe:) Vet hvordan dekk jeg skal ha 215/40R17, jeg må vel ikke valse da hvis bilen er 40mm senket? Noen tips til noen ikke så alt for dyre felger? helst mørke gråe eller svarte, syns det blir kjedelig hvis jeg velger sølv felger siden bilen er sølv. Blir liksom bare sølv. Men de baklyktene, passer de på min bil? lurer på det siden jeg har sånn bakplate som lyktene forsetter på Du kan jo droppe bak platen lage litt "kleen" look... ang felger så har felgimport noen kule MoMo felger: se link: MoMo CorseDe er kule og ikke så stive i pris.. Jeg skal sjekke noen priser for deg.... Hos noen som KAN felger og dekk.. 205/40 -17 er det beste valget hvis du ikke skal valse skjermer eller bygge om skjermene dine... Kult å se det går frem over.. Info: Jeg har Opel Vectra(A) 2,0 8V 4X4 som vinter bil!! Ikke bry deg/dere om nicket mitt!!! :camper: Siter Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt) TCDesign Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Skal kjøpe sånne felger: Koster bare 8995kr med dekk på superstyling.no Har lakkert grillen og tatt vekk lykte-viskerene og tettet hulla etter dem, men mobilen min er herpa så får ikke tatt noen bilder nå:boxers Men ny er bestilt i dag så får den sikker om noen dager. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V.Marcil Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 var det stress å montere sentrallås styringen eller? har vurdert kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 nei, ikke hvis du har koblingskjma. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Mobirek i Lillestrøm fikser lakk på sprayboks. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 vet det, kjøpte lakk der. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Er det mulig å plukke av lista som står under lyktene eller står den fast? Den lykteviskerne står fast i... Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 den sitter fast, tror den er sveisa fast eller noe... Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Kjipt! Får se om jeg gidder gjøre noe med min liste da... Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Bilder av grillen Har bare lagt på grunning på den lista under lyktene, skal lakkere den når det blir litt varmere fordi den sitter fast så jeg kan ikke ta den med inn å lakkere den. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Du skal vite at grunning trekker til seg vann. Så det kan bli en rustfelle det der. Grillen ble bra forresten :) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg