staff Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 har en ford Transit jeg har satt inn en V6 3L i men raset topp pakningen nå.. nå er alt slipt og montering i gang..men finner ikke klaringen på ventilene noen steder.. ford kunne ikke hjelpe og da står jeg der.. var vist forskjell på de andre V6 og 3L.. så noen ringrever her som har noe info osv til meg? damndamn Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford.Pow Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Ja det er forskjell på 3 l v6 og de andre 2.0 v6 gammel type (ikke rekke 4) 2,3 - 2,6 - 2,8 3 literen tilhører essex familien. og de andre v6'ene jeg skrev opp som er vanlig i granada er cologne motorer. Spørr på granadaklubben. Det er det noe som vet det garantert!! http://www.consulgranada.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 ventilklaring-inn 0,33 (kald) ventilklaring-ut 0,40 (kald) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 takker og bukker :) Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marco Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 :worshipnissan Siter marco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marco Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 :wonder: :D :batman: :omfg du kan søke på google å fine en hånd bok om den motoren Siter marco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 :wonder: :D :batman: :omfg du kan søke på google å fine en hånd bok om den motoren ahaja..det viste jeg faktisk ikke.. men takker for tips :) Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 http://www.autonor-autodata.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg