Substain Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Tror jeg sier meg enig i alle her jeg... Alt kommer ann på hvilken farge du har på bilen din og hvordan stil du har vil jeg si.. Alle baklampene kan bli pene til rett bil! Du må bare finne ut hva du liker, ikke hva alle andre liker... Siter When this baby hits 88 miles per hour... you're gonna see some serious shit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zynixx Skrevet Mars 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Om noen skal ha på slike baklys på Volvo'n men ikke har lyst at det skal lyse gult/rødt i reflektoren av pæra før lysene tennes, så har http://www.bcb.no crombelakte blinklys- og bremse/kjørelys pære. Jeg har slike crompærer bak på '90 240'n min sammen med den typen som har helhvit rekke øvers, og helrød rekke nederst. Siter '90 Volvo 240 GL '92 Volvo 940 GL Automat '91 Volvo 245 GL '93 Volvo 240 Tic (Første bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg