Boosti Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 I dag klarte jeg og glømme igjen lommeboka med lappen i på jobben. Jeg får helle ikke henta den, da sjefen som har nøkkelen bor i oslo. Hva skjer vist jeg skulle bli stoppa? Får jeg bot, får jeg ikke lov til og kjøre videre, eller gir de meg bare en advarsel? De har vel et slags register de kan sjekke opp om jeg har lappen eller ikke.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 heisann. Er du max uheldig får du en bot på 500?. Så lenge du har annen legitimasjon ringer de bare å sjekker. En kompis som kræsja å hadde lappen hjemme. De ringte bare å sjekka at alt var ok og han slapp bot. Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Du får bot på ca 1000 spenn. Noen kan kanskje ha forståelse for at du har glemt den, mens andre gir deg bot. Men som sagt, det værste som skjer er en bot. De tar ikke fra deg lappen eller gir deg kjøreforbud. De sjekker jo opp mot "sentralen" om du har lov til å føre motorvogn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Eller bare dra til politistasjonen å si at du har klart å glemt den igjen, og ikke har mulighet for å hente den! Det gjorde fatter når vi var i bergen for mange år siden, å fikk en kjøretillatelse el no.. aner ikke om man kan det fortsatt men Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 går jo ann det og.....jeg får se hva jeg får tid til... Har mest lyst til og bare kjøre, har jo ikke blitt stoppa på et år nå.... Men med den uflaksen jeg har, blir jeg vel stoppa akuratt den ene gangen jeg ikke har med lappen. :doh Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Har blitt stoppet ganger uten førerkort. Bytter mye bil, forskjellige arbeidsklær osv, så er fort gjort. Aldri vært noe problem for meg. Vær hyggelig, gi dem annen ID, og be de sjekke opp med sentralen. Da ser de at du har førerkort, og såfremt du lover å ikke glemme det igjen får du kjøre ;) Men kommer nok mye ann på hvem du møter på da. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Eller bare dra til politistasjonen å si at du har klart å glemt den igjen, og ikke har mulighet for å hente den! Det gjorde fatter når vi var i bergen for mange år siden, å fikk en kjøretillatelse el no.. aner ikke om man kan det fortsatt men Var innom stasjonen nå, og der krydde det av blåkledde jævler. Hyggelig var de og gitt, så det vart en midlertidelig kjøretillatelse på meg.... Takk for tipset olehenri Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg