Gå til innhold

VW Golf G60

Ranger emnet

Andrew

Anbefalte innlegg

VEEDUB´en som alle på Vestlandet snakker om er til salgs!!

-Alle lister og emblem er fjernet. Bonrath enkelvisker,hull flyttet og sveiset igjen. de-locked dører. Defa alarm m/sentrallås.Emblemløs grill. "Klartglass"hovedlykter.

-VW`s 1H, SOHC 8V 1763ccm(130000km),smidde stempler, forsterka veivaksel, råder mm. Store intercoolern fra rallyegolfen. G-lader med 68mm reimhjul. KN konisk luftfilter. Bosch bensintrykkregulator fra Porsche 944- 3,5bar( fra jan oven sin rasarbile). Modifisert tomgangsventil (BahnBrenner Motorsport). Steg3 Chip fra BahnBrenner. 2,5" Ansa grenrør og 2,5"eks uten kat. VW AGC girkasse fra 94"Passat TDI m/std clutch.

-Apex60mm dempere og fjører. 280x22mm EBC "turbo-groove" skiver framme med EBC "redstuff" klosser. 226x10mm orginale bak. Fondmetal5900 7x15 med 195/50-15 vinter. Kosei Seneka Racing 7x17 med 205/40-17 på sommerføret.

-Strøkent interiør. Momo ratt og girkule. Elektriske speil m/varme. Servo. Takluke. Alpine CDA7894 MP3/CD med 6stk Alpine høgtalere i bilens orginalhull.

bilen er ombygd, men den er vist hos Møller og godkjent av dei. Av økonomiske grunner (studier..ogdyreforsikringgårikkjeihop)) er den ikkje vist på biltilsynet!

Prisen på DUBen ligger rundt 70-75-80 høvdinga, avhengiavkasomskafølgemed.

Er på søk etter ny vinterbil, så eg er open for bytte, dvs. 323GTX/323 4WD, miata:D,toyotaGTfour,RenaultGTTosv

(ogtilallaEnrico´sogGringosegskaikkjhanågenegativepratberregopratomduben,dvsS4killerosv!)

post-2466-13804851951243_thumb.jpg

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUBen er ikkje blitt bremsa, men for å seie det sånn så blir mange AUDI S4er og cossier skremt i lyskrysset!

noskanoikkjeEnricokomenteredensupreGmålertestenvihaddemedtosvartestriperpåveienetteross......vampire

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andrew

DUBen er ikkje blitt bremsa, men for å seie det sånn så blir mange AUDI S4er og cossier skremt i lyskrysset!

noskanoikkjeEnricokomenteredensupreGmålertestenvihaddemedtosvartestriperpåveienetteross......vampire

Neida skalikkje nevne at g-målern viste 180hk på hjula:D

Whoops, there goes another gearbox...

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, "Andrew"(hvem du nå enn måtte være), du kunne ikke tenke deg å bytte i en bimmer da?

Jeg har en kraftig modifisert 316 -88 mod. med Wichmann-motor. Den har kryssfilte råder, stroka veiv, titan-mantlede kolver, keramiske sylinderløp, helix fuel managment, katatonisk racing kat., rulle-kammer, smidde støtstenger. Er borra 0.30" og toppene er portet og påmontert høyreist innsug med tilhørende bug-catcher. Det hele blir tvangsmatet av en gedigen vannkyld Wärtsilä Evo5 Stage3 turbo.

Har ikke gjort noe med kløts/girkasse enda men dette må repareres og forsterkes siden jeg fikk havari da jeg skulle breisladde rundt hamburgersjappa hjemme. Har heller ikke bremset mottoren enda men jeg antar effekten ligger på godt over 105 gamper

Ellers er bilen påpoppet/pålimt de hotteste plastbitene fra eiker-katalogen. Jeg har sjekket opp godt voksne damer med denne vogna for å si det sånn...

Hvis dette høres interresant ut så gi en lyd da...Send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ninja-mannen©

Okei, "Andrew"(hvem du nå enn måtte være), du kunne ikke tenke deg å bytte i en bimmer da?

Jeg har en kraftig modifisert 316 -88 mod. med Wichmann-motor. Den har kryssfilte råder, stroka veiv, titan-mantlede kolver, keramiske sylinderløp, helix fuel managment, katatonisk racing kat., rulle-kammer, smidde støtstenger. Er borra 0.30" og toppene er portet og påmontert høyreist innsug med tilhørende bug-catcher. Det hele blir tvangsmatet av en gedigen vannkyld Wärtsilä Evo5 Stage3 turbo.

Har ikke gjort noe med kløts/girkasse enda men dette må repareres og forsterkes siden jeg fikk havari da jeg skulle breisladde rundt hamburgersjappa hjemme. Har heller ikke bremset mottoren enda men jeg antar effekten ligger på godt over 105 gamper

Ellers er bilen påpoppet/pålimt de hotteste plastbitene fra eiker-katalogen. Jeg har sjekket opp godt voksne damer med denne vogna for å si det sånn...

Hvis dette høres interresant ut så gi en lyd da...Send PM

Off.... Att det går an.

:usuck:

Whoops, there goes another gearbox...

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andrew

VEEDUB´en som alle på Vestlandet snakker om er til salgs!......

Hmm.. hadde denne rallyfront før?

Bygd om av en kar fra moss?

PS:) første golf 2 på bilforumet jeg ser med emblefri grill uten grill list uten om min:) (2 lykter'n) :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka e det ingen som har interesse for Golf G60 her på dette forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider