Nytern Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Handla bil i går, fungerte fint helt til i stad. Bilen gikk på tomgang mens jeg var på butikken, når jeg skulle dra derfra skjedde ingneting når jeg satt bilen i R. Ikke i D heller for den saks skyld. Stoppa bilen og fyra opp igjen, da fikk jeg "slura" meg hjem igjen. Kom på gårdsplassen så var det slutt. Nå får jeg om jeg er heldig flytta bilen en halvmeter om gangen.. Med sluring. Kommer dessuten "vifterem-lyd" når det skjer og når jeg fyrer bilen.. Bare slurer.. Sjekka aut-kasse olje, der var det fullt. Hva skjer? Har jeg noen som helst rettigheter her etter å ha hatt bil ett døgn? Står at kasse er i orden på naf-kontrakt vi skrev og greier.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Nei. Ingen som har noen tips til hva som har kvelda? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg