postcar Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Er det noen her som kunne være så behjelplige med å lage en kort guide om hvordan man tar ut og inn blinklysene som er på sidene? klart å glemme igjen hyenes boka på hytta, men har knust det ene blinklyset og nytt glass kommer i morgen som om noen gadd å gjøre det, hadde det hvert supert, bilder blir selvfølgelig satt pris på også, men kun tekst er selvfølgelig bedre enn ingen ting! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Veldig enkelt, bare å vippe de ut...ta et lite flattjern og vipp den ut fra den ene siden. Og deretter er det bare å koble til Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Veldig enkelt, bare å vippe de ut...ta et lite flattjern og vipp den ut fra den ene siden. Og deretter er det bare å koble til ok, prøvde litt i stad, men det knakte litt i glasset så ble litt usikker, men da sier jeg takk for hjelpen :) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 prøvde nå, det var jo forbløffende enkelt! Men når jeg skifter, skal jeg røske ut de 2 ''tappene'' som ledningene satt fast i, eller er det den svarte runding som de blå greiene sitter inni som skal ut? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg